1 Kasım 2009 Pazar

18 EYLÜL 2009


Tam istediğim tarihde aramıza katıldın... benim doğumgünüm 18 Nisan, babanın 18 Şubat ve sende 18 Eylül çok güzel oldu...
O sabah büyük bir heyecanla hastaneye gittik... sezeryan için hazırlıklar yapıldı. O hazırlıkların en berbatı sondaymış meğer. İcat edenin kulaklarını epey bir çınlattım. Saat 9'a doğru beni aldılar. Herkesde bir hüzün vardı -ki ben içeri girdikten sonra gözyaşları tutulamamış- bende hüzünlenirim ağlarım sanıyordum ama gayet moralim yüksek ameliyathaneye girdim. Doktorum bay pozitif geldi. 9 ay boyunca hep bana mükemmelsin dedi durdu :)) yolun sonuna geldik ve ameliyat başladı güle oynaya geçti ilk anlar heyecanla ağlama sesi bekliyordum ki doktorum "hoşgeldin hoşgeldin" dedi ve ıngaaaa... Meleğim geldi... Bir süre sonra yanıma getirdiler sıcakcıktı meleğim... kokladım ve Allah'a şükrettim cennet kokuluma kavuştuğum için... Hemşire "Biz gidiyoruz, birazdan odada görüşürüz" dedi. Beni dikme faslı başladı. Sabırsızlıkla bitmesini bekledim. Kuzumu doya doya görmek için bir an önce çıkmak istiyordum. Nihayet bitti ve odama çıktım. Dünyanın en güzel kızı beni bekliyordu. O andan itibaren hayatım değişti. Şimdiye kadar yapılmayan şeyler başladı hayatımda ... mesela anne olmadan önce hiç birinin nefes alışını saymamıştım... bütün gece uyurken kimseyi izlememiştim... birinden kan alınırken ağlamamıştım... birini doyururken saatlerce uğraşmamıştım... geceler boyu uykusuz kalıp sabahları yinede enerjik olmamıştım... hiç kimseyi bu kadar sevmemiştim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...