16 Kasım 2009 Pazartesi

Mevlit






Geçen haftasonu tatlı kuzum için mevlit yaptık. Yaklaşık bir aydır yapsam mı yapmasam mı? Yaparsam kaç kişi olsun? diye düşünüp durdum. Malum devir "Domuz Gribi Paranoya" devri. Tüm medya ve halk galeyan halinde olunca bende bebeğimi düşünmeden edemedim. Düşün taşın derken az bir katılım ile yapmaya karar verdik. Aylar öncesinden mevlit şekerleri, kıyafeti hazırdı kuzumun, bu sebeble biraz da maksat seramoni yerini bulsun dedim. Gene ben annem ve ablamlarla 17 kişi kadar olduk. 17.5 diyelim Almina ile :)


Hoca teyzemiz çok güzel bir mevlit okudu. Ya ben anne olmanın verdiği duygusallıktan ya da uzun zamandır bir bebek mevlidine gitmediğim için mi bilinmez çok dokundu.


Allah kuzuma uzun, sağlıklı, mutlu bir hayat versin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...