28 Aralık 2009 Pazartesi

Anti Lahana Ninni


Biliyorum yanlış yapıyorum... Ama ne yapayım? Almina'ya bir gün o çok bilindik "Dandini Dandini Dastana" ninnisini söylerken bir anda güftesini değiştirdim. İşin ilginç yanı Almina'da bu yeni halini sevmiş olacak eski versiyonunda uyumazken yeni versiyonda uyuyordu. Ve olan oldu, dilime pelesenk oldu yeni hali. Evet lahanayı sevmiyorum... Kapuskayı sevmiyorum... Ve maalesef bir kaç sene sonra Almina yesin diye hem pişirmek hem de ona örnek olmak için yemek zorunda kalacağım... Ne yapalım kuzum için canım feda...
Yeni versiyonu merak mı ettiniz? İşte:


Dandini dandini dastana

Danalar girsin bostana

Yesinler lahanayı

Kim sever lahanayı

Lahanayı hiç sevmem

Kapuskayı hiç sevmem

Lahanadan bir tek olur

Güzel turşu
:))

3 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...