13 Ocak 2010 Çarşamba

Bir Oturuşta Bir Kuzu Yerim



" Hep süt hep süt... Dünyaya geldiğimden beri hep annemin sütü içiyorum. Tadı elbette çok güzel. Ama herkes, hergün farklı şeyler yiyiyor. Bende başka şeyler yemek istiyorum. Geçen gün annem söylerken duydum. Bu benim oyuncak sandığım kuzu yenilebiliyormuş. Annem "Kuzu pirzola güzel olur" dedi. Pirzola ne bilmiyorum ama kuzunun benim oynadığım kuzu olduğu kesin. Bende bugün biraz olsun tatmaya karar verdim. Oynarken anneme farkettirmeden yavaşça ağzıma götürmeye başladım. Ve tadına baktım. Ama sanırım fazla ağzımı şapırdattım annem farketti ve fotoğraflarımı çekti. Epey de bir güldü. Bana "Anneciğim o oyuncak kuzu yenmez" dedi. Sanırım oyuncak kuzular yenmiyor. Neyse ben anne sütüme devam edeyim. Benim için en güzeli o. Sanırım biraz daha büyümem lazım. Aaa şimdi hatırladım. Doktor Amca "bir ay daha bekleyelim ek besinler için" dedi. Umarım bu ek besin dediklerinin içinde kuzuda vardır."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...