25 Ocak 2010 Pazartesi

İki Çizgi


Geçen sene bugündü. Hala beklediğim şey olmamıştı. Günlerden pazardı. Tolga'ya "Çıkalım nöbetçi eczane bulalım" dedim. İhtimal vermiyordum. Hemen çıktık. Bir yerde alelacele bişiyler yedik ve eczaneyi bulduk. Eve kadar bekleyemedim. Alışveriş merkezi vardı yakınlarda oraya gittik. Bir fast food resturanttından kağıt bardak aldım ve hemen lavaboya gittim. Önce 1. çizgi belirdi sonra yavaşca 2. çizgi ortaya çıktı. Gözlerime inanamadım. Hamileyim...
Bu kadar çabuk beklemiyorduk. İlk kez kasım 2008 de bebek düşünmeye başlamıştık. Sonra aralık ayının başında doktora gittim ve bir çikolata kistim olduğunu hemen ameliyat ile alınması gerektiğini öğrenmiştim. Eve gelince çikolata kistini araştırınca yüksek oranda kısırlık yaptığını öğrenmiş ve moralim bozulmuştu. Tolga "Başka bir doktora gidelim" dediğinde umutsuzdum ve kendimi ameliyat fikrine alıştırmaya çalışıyordum. Nuri beyden randevu aldık ve aralık ayının ortalarıydı. Gittik muayeneden sonra "Evet yaklaşık 4-4.5 cm'lik bir kist ama sizde kısırlık yapıp yapmadığını bilmiyoruz. Bekliyeceğiz." dedi. Bazı tahliller verdi ve regl olduktan sonra tekrar gelmemizi istedi. 3 Ocakta gittik. Tekrar muayeneden sonra "6 ay bekleyelim bu süreçte hamile kalmazsanız bir rahim filmi isteriz" dedi. Moralim yerlerde... sürekli internette araştırıyorum... Soğan kürü falan deneme derdindeyim. Zaman geçti ve geciktim. Herhalde stresden olmuyorum kafama taktığım için derken beliren bu iki çizgi hayatımı değiştirdi. Geçen bu bir senede çok güzel bir hamilelik geçirdim, çok güzel bir bebeğim oldu... anne oldum...herşey bu iki çizgi ile başladı...
O yüzden bu gün benim için çok önemli... meleğimizin geleceğini öğrenmiştik bu güzel günde...
İyi ki geldin Almina...

2 yorum:

  1. Tebrik ederim canım!Ne mutlu sana!
    Umarım hayırlısıyla bebişini kucağına alırsın:)

    YanıtlaSil
  2. Çok şükür aldım canım...geçen sene bugün öğrenmiştim hamile olduğumu...:) Almina henüz 5 aylık yeniden hamile kalmak pek istemem :))
    Sen istiyordun senden bekliyorum iki çizgi hayırlısıyla...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...