23 Ocak 2010 Cumartesi

İlk Kar



Dün sabah saatlerinde başlayan yağmur öğle saatlerinde kara dönüştü. O sırada annem geldi ve Almina'yı ona bırakarak kuaförüme gitmeye karar verdim. Bir senedir uzayan saçlarım artık bana fazla gelmeye başladı. Dökülmeye de başlayınca artık kestirmek mecburi oldu. Kuzumu öptüm ve dışarı çıktım. Dışarı çıktığımda hava oldukça soğumuş kar taneleri irileşmişti. Kuaförüme gittim, sağolsun hemen saçlarımı kesti fazla oyalanmadan eve döndüm. Dönerken yerler tutmaya başlamıştı. Ablam Dilek ve yeğenim geldiler. Yeğenim Ecenur karne almış, her zaman ki gibi takdir belgesiyle birlikte (Başarılarının devamını diliyorum canım). Kar daha da fazlalaştı. Yemek yapacaktım ki pizza söylemeye karar verdik. O sırada Almina'ya yağan karı gösterdik. Farklı bir şey olduğunu sanırım anladı, her zamankinden daha dikkatli baktı dışarıya. Pizzamız geldi yağan karı seyrederek yedik. Epey bir tuttu yerler, ağaçlar. Ablamlar kar yağışı artmadan gitmeye karar verdiler. Almina'nın uyku müziğini açtım yağan karı seyrederek kuzumu uyuttum. Böylece Almina'nın ilk karının yağdığı gün bitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...