2 Şubat 2010 Salı

Anne-Baba Tiyatroda



Ne zamandır Tolga ile dışarı çıkalım diyorduk. Almina'sız ilk gecemiz cumartesi günü gerçekleşti. Almina'yı anneme, ablama ve yeğenime emanet edip, önce yemeğe ordan da tiyatroya gittik. Oyunumuzun adı "Maskeliler" idi. Filistinli üç erkek kardeşin bir kasap dükkanında geçen, örgüt ve aile ilişkilerinin hesaplaşmasının anlatıldığı trajik bir oyun "Maskeliler". Ben çok severek izledim ve çok etkilendim. Özellikle final ve finale giden son 10 dakika çok etkileyiciydi.

Eve döndüğümüzde baya bir özlemiştik kurabiyemizi. İlk defa bu kadar ayrı kaldık. Sosyal hayattan kopmamak adına güzel bir gece geçirdik :)) ama Almina'sız olmak zor geldi. Yaklaşık 9 ay karnımda, 5 ay kucağımda olunca... Telefonumdaki resimlerini sevdim kuzumun... İşe nasıl başlanacak ve adapte olunacak bilmiyorum? Son iki ayım:(((

1 yorum:

  1. Evet tatlı kuzuma biz baktık.. teyzesinin tatlısı...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...