16 Şubat 2010 Salı

Bez Torba - File


Uzun zamandır bizim evde de file kullanılıyordu. Mümkün olduğunca naylon poşet almamaya özen gösteriyordum. Bez torba almak için fırsat kollarken bir gün Migros'ta gördüm. Hemen aldım. Çok kullanışlı, kocaman bir torba. Alışverişe giderken çantama atıyorum, içi o kadar çok eşya alıyor ki. Kasiyerler biraz tuhaf bakıyor "Torba almayayım" dediğim de. Ama her alışverişimde bez torbamı veya filemi kullandığımda çok mutlu oluyorum. Kızımın ve diğer nesillerin daha temiz bir dünyada yaşaması için elimden gelen herşeyi yapıyorum. Kızartma yağlarını lavaboya dökmüyorum, çöpleri ayrıştırıyorum, sık sık ağaç dikiyorum... Naylon torbaların doğada 400 yıl kaldıklarını düşünürsek bez torbanın daha yaygın olarak kullanılması teşvik edilmeli. "Aman bir torbadan ne olacak" demeyin, düşünün 400 yıl doğada öylece kalacak. Lütfen bez torba ve file kullanın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...