21 Nisan 2010 Çarşamba

Doğumgünü Etkinlikleri ve Tarçınlı Kurabiyem 7. Ayını Doldurdu



Bir doğumgünüm daha geldi geçti... Kutlayan herkese çok teşekkür ederim. Önce annemlerle cuma akşamı bizim evde güzel bir yemek yedik, pastamızı üfledik kurabiyemle, hediyelerimi açtım. Pazar günü ise çekirdek ailecek yemek yemeğe gittik. Öncesinde Almina'da bana ilk resmi hediyesini takdim etti. Çok güzel bir kolye almış(lar). Ancak yarım saat takabildim çünkü çok beğenmiş olcak ki çekti ve kopardı kuzum. Bakalım tamir etmeye çalışacağım. Havanın dengesizliğinden yemeğimizi yedik ve çok fazla dışarıda oyalanmadan eve döndük.

Herşey çok güzeldi, bir yıl daha geçti ömrümden. Geçirdiğim en güzel yıldı. Geçen yıl doğumgünümde kızımız olacağını öğrenmiştik. Bu geçen bir senede benim gerçekten çok tatlı bir kızım oldu, büyüdü bile... Birlikte çok güzel yıllar geçirmek dileği ile.

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...