3 Mayıs 2010 Pazartesi

Almina'nın Kitapları - 01: Benim İlk Kitaplarım






Bir bebeğin annesi kitap kurduysa, o bebek kitapsız kalabilir mi? Kesinlikle hayır... O kitap kurdu anne benim, bebiş de haliyle Almina. Her fırsatta kitabın muhteşem olduğunu, kesinlikle boş zaman değerlendirilecek bir faaliyet olmadığını, zaman yaratılmasını, benim için en güzel hediyenin kitap olduğunu söyler dururum. Bebişim de umarım benim gibi çok kitap okur. Şimdiden kitaplara bir ilgisi oluşmuş durum da. Huysuzlandığın da kütüphanenin önüne gidiyoruz ve o kitapları izliyor. Almina'nın da yavaş yavaş kütüphanesini kurmaya başladım. Daha çok az kitabı var ama daha henüz işin başındayız. Kitaplarını çok seviyor. Uzun süre onlara bakıyor. Sayfalarını çevirmeye çalışıyor, arada yemeye kalkıyor...Bende çok mutlu oluyorum elbette, umarım bu ilgisi artarak devam eder.


Almina'nın ilk kitabı

Almina'nın anne karnında dinlediği ilk kitabı

Almina'nın "Benim İlk Kitaplarım" serisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...