7 Mayıs 2010 Cuma

Muhteşem Bir Anneler Günü Hediyesi


Sevgili arkadaşım Bircan bana büyük bir süpriz yapmış. Anneler günü için "Almina Takvimi" hazırlamış. O kadar hoşuma gitti, o kadar çok duygulandım ki, herkes ile paylaşmak istedim. Blogumuzdaki ve facebook'daki resimlerimizden hazırlamış. Muhteşem bir hediye. Bircan canım benim çok teşekkür ederim. Senin de anneler günün kutlu olsun... Poyraz'ınla kocaman, güzel ve sağlıklı bir ömür geçirin. Sizi çok özledik... Almina ve ben sizi kocaman öptük ... Ellerine sağlık tekrar...
Hemen bastırıp odamıza asalım :))

2 yorum:

  1. İM SANA AZ BİLE BEĞENDİĞİNİZE ÇOK SEVİNDİM. sİZİ ÇOK SEVİYORUM. aNNELER GÜNNÜ KUTLU OLSUN PRENSESİMİ ÖPTÜM

    YanıtlaSil
  2. Böyle özel günde en güzel anneler günü hediyesi bulmak için biraz uğraş verecek gibi görünüyoruz :) Gerçi onları en ufak şey bile mutlu eder ama yine de biz en anlamlısını almaya çalışmalıyız :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...