24 Haziran 2010 Perşembe

LYS'de Başarılar...


Bu haftasonu LYS'nin son oturumları yapılacak, son düzlüğe girdik. Aaa bak şimdi dikkat ettim demek o kadar dile pelesenk olmuş gençler için "yarış atı" tabiri ÖSYM'de her halde bunu gerçek hayata uygulama yoluna giderek 4 ayaklı bir sınav sisteminin "yarış atları" için daha iyi olacağına hükmetmişler. Bende diyordum durduk yerde ne diye değişti sınav sistemi. Evet son düzlüğe girildi...

Milyonlarca gencin kaderi bir tutam kağıdın üzerinde duruyor. Buradan başta yeğenim olmak üzere sınava girecek herkese vaktiyle sınava girmiş ve hala girmeye devam eden bir ÖSYM müptelası olarak bir şeyler yazmak istiyorum:


Hiç bir şey sınav da dahil sizden değerli değil. Her zaman bir tek sağlık dışında her şeyin yerine yenisi konur, sınavlara tekrar girilir o yüzden hiç kendinizi sıkmayın. Bir senem heba olur diye düşünmeyin. Evet belki uzun bir zaman ama daha çok gençsiniz sizin için bir yılın bir önemi yok. Her şeyden önce rahat olun. Hayatta tek gerçek sınav değil. Umarım herkes istediği yere yerleşir. Ancak var sayalım olmadı, olsun siz değerlisiniz, ailem para harcadı benden beklentileri var diye düşünmeyin. Hiç bir anne-baba evladına çok harcağını düşünmez hep "keşke daha fazla yapabilsem" der. Olumlu olun, her şey güzel olacak buna inanın. Ecenur'umun ve tüm gençlerin sınavının iyi geçmesi dileği ile BAŞARILAR...


not: Ecenur seni çok seviyorum canım kuzum

1 yorum:

  1. teşekkür ederim... sınavım iyi geçti Tanpınar'ın Huzur'undan sorulan soruya sayende cvp verebildim Almina'yı çokkkkk çokkkk öpüyorum bize de gelin...hep biz geliyoruz

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...