30 Ağustos 2010 Pazartesi

Alminaca'dan Türkçeye :)




Almina artık kendi dilinden çok Türkçe kelimeler söylüyor yaklaşık 2-3 haftadır. Eski kelimeleri baba,mama ve abanın yanında artık gel, hadi ve attayı kolaylıkla ve doğru zamanlarda söyleyebiliyor. Ona söylediğimiz sözcükleri tam doğru olmasa da taklit etmeye ve benzer sesler çıkarmaya çalışıyor.

Dil gelişiminin yanında son bir aydır "Nasıl kolonya sürüyoruz?" dediğimde hemen ellerini oğuşturmasını çok seviyorum. Artık öpücük de veriyoruz. Benim Kurabiyem gün geçtikçe büyüyor. Doğumgünümüze 19 gün kaldı :)

4 yorum:

  1. doğumgününde abası gibi biy yaşındayım dicek bence bu gidişle:D gerçekten çok şey öğrendi son zamanlarda bebişim:D

    YanıtlaSil
  2. Benim Güzel Almina'm

    1 yaşına girerken yanında olup bütün bıcırlıklarını seninle birlikte yaşayabilmek isterdim teyzecim ama bu sene sanırım bu mümkün olmayacak umarım yeni yaşında dünyanın tüm güzellikleri seninle olur seni çook çok çok seviyorum kuzum. Nice mutlu yıllara teyzesinin kuzusu...

    YanıtlaSil
  3. Canım bizde aynı dilekleri paylaşıyoruz keşke birlikte olabilsek inşallah en kısa zamanda canım Almina Ayaz abisini çok öpüyor...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...