21 Eylül 2010 Salı

Almina'nın 1. Doğumgünü














"Almina kaç yaşındasın?" sorusuna cevap: parmağımızla 1 yapmak














Partimiz HOŞGÖR'de oldu. Ramazanda iftara gittiğimiz zaman Almina çocuk oyun bölümünü çok sevmişti zaten pasta ve kurabiyelerimiz de oraya yaptırdığımız için partiyi çocuk bölümünde yapmaya karar verdik. O gün ben de Almina'da hastaydık, doktorumuz "Çocuklar doğumgünlerinde illa hasta olurlar" diye teselli etti. Kurabiyem hasta olmasına rağmen hiç huzursuzluk yapmadı gayet mutluydu ve çok eğlendi. Tabii Naz'ın etkisi bir hayli fazla onunla gayet iyi vakit geçirdiler. Katılım az olmasına rağmen hediyelerimizin sayısı çoktu ve hepsi de birbirinden güzeldi tekrar Almina adına teşekkür ederim.


Ve birtanem, herşeyim, kuzumun uzun sağlıklı mutlu bir ömür geçirmesini diliyorum... Seni çok seviyoruz, Almina iyi ki doğdun kurabiyem...

8 yorum:

  1. çOK GÜZEL BİR DOĞUM GÜNÜ OLMUŞ. kızımda çok tatlı olmuş prenses gibi olmuş. hatta bir gelin olmuş. maşallah kuzuya çok tatlısnız sağlıklı uzun mutlu nice yıllara

    YanıtlaSil
  2. Canım çok teşekkür ederiz hrp birlikte inşallah

    YanıtlaSil
  3. iyiki doğdun tatlım resimlerinde senin gibi çook güzel sağlıkla mutlulukla güzel yıllarda hep beraber olalalım seni seviyoruz ballı kurabiyem

    YanıtlaSil
  4. Merhaba , Deniz ben KK da seninle tanışmıştım, doğumdan sonra bir daha hiç karşılaşamadık seninle Yasemin ben Efenin Annesi , Ankaradan ...Senin olduğunu bilmeden Thalasspolis adlı bloğunu izlemeye almıştım bu ne sürpriz anlatamam , şok oldum resmen :)) Alminanın doğum günü kutlu olsun her şey çok güzel olmuş maşallah ...

    YanıtlaSil
  5. canım bende bugün farkettim Dilek'in bloguna girince sana yorum yazmıştım 11. ayında Efe'nin doğumgünleri yakın diye düşünmüştüm çok sevindim çok güzel bir tesadüf artık hep görüşürüz KK ya pek giremiyordum bugün bir dönüş yaptım çok öpüyorum seni ve Efe'yi teşekkür ederim temennin için sevgiler

    YanıtlaSil
  6. canım Almina'ma;

    Ne doğduğun zaman nede 1. doğum gününde yanında olamadım teyzecim bu sebeble sen nasıl bir teyzesin diyebilirsin, ama şunu bilmeni isterim ki kuzucum seni uzakta olsada canı kadar çok seven bir teyzen var. Annene senin adım adım bütün yaşam hikayeni, büyüme serüvenini bana yanındaymışım gibi aktaran bu bloğu yaptığı için binlerce teşekkürler. En kısa zamanda sadece soğuk bilgisayar ekranından değilde senin o muhteşem minik yanaklarından öpmek dileğiyle. İyiki doğdun minik Fa'm seni çooooooooooook seviyorum...

    YanıtlaSil
  7. birtanem Züram ne diyim çok güzel yazmışsın seni ve Ayaz'ımı çok seviyoruz

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...