12 Ekim 2010 Salı

Almina Tatlısı :)



Ben çocukken, okuldan geldiğim zaman annem "Sana bir sürprizim var" derdi ve hemen koşup buzdolabına bakardım. Annem benim "Kış Dondurması" dediğim İrmik tatlısından yapmış olurdu ve üzerine de tarçından "DENİZ" yazardı. Yıllarca bu böyle devam etti ta ki yeğenim doğana kadar. Artık annem tatlılara "ECENUR - DENİZ" yazıyordu. Hatta ablamlar "Bizim hiç bir zaman adımız yazılmadı" diye serzenişte bulunurlardı. Bu akşam eve gelip dolabı açtığımda tatlıda isim sırasının "ALMİNA" ya geçtiğini görünce artık kocaman kadın olduğumun daha da bir farkına vardım sanırım. Annem artık tatlıların üzerine tarçınla benim tarçınlı kurabiyemin adını yazmaya başladı. Duygulandım, çocukluğuma döndüm. :) Eline sağlık anneciğim...

4 yorum:

  1. Ne hoş bir ayrıntı,anneciğinin ellerine sağlk..Afiyet ve muhabbetle...

    YanıtlaSil
  2. çok duygulandım...
    eskilere döndüm birden:) benim minik kızımda eylül doğumlu. kkdan biliyorum sizi.
    zulalkuzuzu.blogspot.com bizim blogumuz.

    YanıtlaSil
  3. bundan sonra ben de sizi izleyeceğim yorum için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...