20 Ekim 2010 Çarşamba

Kurutma Makinesi


Uzun zamandır Kurutma Makinemi methetmek istiyorum bir türlü fırsat olmadı :) Son zamanlarda arkadaşlarımın sık sorduğu bir soru "Kurutma makinesinden memnun musun?". Cevabım "Kesinlikle evet." Almina doğduğunda kombili bir evde oturuyorduk. Havalar birden serinleyip, yağmurlu günler başlayınca çamaşır kurutmak eziyet oldu. Almina kusan bir bebek olduğu için her gün yıkanan çamaşırları kurutamaz olduk. Geçen sene tam da bu zamanlar eşime "Artık dayanamıyorum bir kurutma makinesi alalım" dedim. Şansımıza Arçelik kampanya yapmıştı. 499 TL'ye aldık makinamızı. Ben içimden "Zaten taşınacağız da bir süre sonra hiç kullanılmaz boşuna mı aldık" diye düşünürek kullanmaya başladım. Netice olarak merkezi sistem bir eve taşındık. Evimiz çok da sıcak oluyor ancak içerde çamaşır kurutmak hiç sağlıklı değil. Ara kat olduğumuz için de pek balkona da asmak istemiyorum. Benim az kullanırım diye düşündüğüm makinem o kadar işime yarıyor ki. Bir kere tüm deterjan kalıntısı gidiyor. Çamaşır makinemin üzerinde olduğu için pratik bir şekilde hemen içine atıyorum ıslak çamaşırları. Çalışan kadınlar için asma toplama derdi yok. En güzeli balkona astığınız çamaşır ani bir sağnakta ıslanıp tekrardan yıkanmıyor. Başlangıçta sadece Almina'nın giysileri kururken artık çoğu şeyi kurutuyorum. Özellikle küçük parça olan iç çamaşırları ve çorapları tek tek asmamak büyük bir lüks. Hamarat hatunlara püsür iş gibi gelebilir ama büyük kolaylık. Özellikle tozlara alerjisi olanlara tavsiye ediliyor. Bana en sık sorulan soru "Buruşturuyor mu?" Pek çok programı var; narin, pamuklu, sentetik gibi kumaşa göre ve 10 dakikadan başlayan zamanlı programları var. Çarşaf gibi çok büyük parçalar eğer tam kurusun diye ekstra kuru programında çalıştırıyorsanız evet buruşuyor. Ama dediğim gibi pek çok programı mevcut. Netice olarak "Hayır bir firmadan reklam yapmak için bir ödeme falan almadım" :) Niyetim; sadece dediğim gibi çok soru alıyorum ve hayatıma kattığı kolaylığı tüm çalışan, yorulan kadınlarla paylaşmaktır. Düşünüyorsanız tarafımdan tavsiye olunur. Kolay gelsin :)

Not: Elektrik faturasında herhangi bir kabarma olmadı. Gayet çevre dostu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...