24 Ekim 2010 Pazar

Ne Kadar Çok Mandalina...



Bugün hava çok güzeldi. Annem ve babam beni parka götürdüler. Parka gitmeden önce bir pisiye kaşar verdik. Bir güzel yedi. Ben kediye dokunmak istedim ama annem "Henüz erken" dedi. Neden acaba anlamadım. Kedi çok mutlu oldu. "Miyav" dedi çok güldüm. Parkta yeni arkadaşlar tanıdım. Salıncakta sallandım. Çok güzel vakit geçirdik. Sonra markete gittik. Markete yaklaştığımız sırada gözlerime inanamadım. O kadar çok mandalina vardı ki. Ben mandalinayı çok ama çok seviyorum. Her gün mutlaka yiyorum. Ama hiç bu kadar çok mandalina görmemiştim. Çok sevindim. Ellerimi çırptım. Babam "Alalım mı birtanem?" dedi. "Aaaağh" dedim. Babam bana bir tane verdi. Top gibi mandalina rengi de çok güzel. Tadını da çok seviyorum. Annem ekşi olanları bile yememe şaşırıyor. Ekşi ne demek bilmiyorum ama. Babam bana bir sürü mandalina aldı. Bir taneyi hemencik markette yiyiverdim. Marketten sonra tekrar parka gittik. Bugün çok güzel geçti. Kedicik neredeydi acaba onu dönüşte görmedim. Ama yarın pencereden görebilirim. Bu sefer anneannem ile kaşar veririz. Acaba bir tane daha mandalina yese miydim?

4 yorum:

  1. afiyet bal şeker olsun prensese..mandalinalar yarasın..bu kış hiç hasta olmasın kuzucuk..

    YanıtlaSil
  2. Amin... Allah bebeklerimize sağlık versin... Size de tekrar geçmiş olsun. Şimdi daha iyidir umarım meleğimiz sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Eline de almış bir mandalina nasıl da mutlu olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. O an ki mutluluğunu anlatmaya kelimeler yetmez. Kurabiyemin mutluluğu benim mutluluğum sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...