26 Kasım 2010 Cuma

Almina'dan Anekdotlar 4: Diş Fırçalama

Dün akşam banyodaydım, annem Almina'nın pijamasını giydirmiş, ben çıkar çıkmaz "Çok uykusu geldi hemen uyut" dedi. Apar topar yattık. Almina bir süre kuzusuyla oynadı sonra kalktı ve oturdu. "Ne oldu anneciğim?" dedim elini dişlerine götürerek fırçalama hareketi yaptı "ıııghh" dedi. Şok olmuş bir halde "Evet haklısın anneciğim unuttuk gerçekten" dedim. Şimdiki çocuklar harika. Daha ne şoklar yaşayacağım acaba? Ve sevindiğim bir ayrıntı demek diş fırçalama alışkanlığımızı kazanmış durumdayız :)

5 yorum:

  1. maşallah! diş fırçalamak önemli.. ve bazen biz miniklere birşeyler ögretirken bazen de minikler bize bazı şeyleri ögretip hatırlatıyorlar:)
    güzel alışkanlıklarının daim olması dilegiyle
    feride

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel ifade etmişsiniz. Umarım güzel alışkanlıkları daim olur sevgiler

    YanıtlaSil
  3. teyzen ve aban26 Kasım 2010 22:50

    Aaaaaaaaaaferin bebişime bana benzemiş bnde unuttum mu kalkar fırçalarım böle içim rahat etmez:)) maşallah akıllı kurabiye bebişim:))

    YanıtlaSil
  4. :)))) çok ballıdır benim kurabiyem

    Özledik sizi...

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bak, şimdiden düzene oturacak biz ne kadar uğraştık, 12 yaşa geldi ancak anladı :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...