3 Kasım 2010 Çarşamba

Almina'nın Kedi Kitabı


Almina pazartesi günü parka gidip de hiç kedi görmeyince epey üzülmüş. Ben eve gidince ellerini kaldırıp "Yok" dedi. Kedileri çok sevdiği için parka gittiğimizde hep arar. Apartmanımızın tatlı kedisi Maya havalar soğumadan önce Almina'nın kedi sevgisinden bolca nasibini alıyordu. Şimdi Maya da ortalarda pek görünmeyip, pazartesi günü de diğer kedilerden de bir tane bile göremeyince şaşıran Almina için bir kedili kitap yapma fikri oluştu. Uzun zamandır bilgisayarımda duran birbirinden güzel kedi resimlerimden çıktı aldım. Kartona önlü arkalı yapıştırdım ve delgeç ile deldim. Kırmızı kurdele geçirdim. Almina'nın kitabı gördüğündeki tepkisi kedileri gördüğü anda verdiği tepki gibiydi. Çok sevindi. Bir sürü kedi olmasına şaşırdı. Defalarca baktık. Kedilere "cici" dedik. Henüz erken olduğu için kedilere dokunmasına izin vermediğim için bu gerçek kedi resimleri iyi oldu.




Bu kitaptan sıkılınca köpek dosyamdan bir köpek kitabı yapacağım. Köpek de çok seviyoruz. National Geographic'de "Köpeklere Fısıldayan Adam"ın fragmanında bir sürü köpek çıkıyor, fragmana denk geldiğimiz de izliyoruz.

4 yorum:

  1. tatlım nasıl bakıyor kedilere ya..maşallah bu kuzuya maşallah

    YanıtlaSil
  2. :)Gizem ablası çok kediciyiz valla

    YanıtlaSil
  3. Bu yaşlara kitap okumayı çok seviyorum, o meraklı bakışları, o iri iri açılan gözleri, hepsini çok seviyorum... İyi bir hafta sonu dilerim.

    YanıtlaSil
  4. öyle değil mi? Çok teşekkürler size de iyi haftasonları...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...