9 Kasım 2010 Salı

Diş Temizliği

Biraz geç kaldık... Dişlerimizi temizlemek için geç kaldık. Mayısta ilk dişimiz çıkınca biraz büyümesini bekledim. Daha sonra bir biri ardına dişlerimiz çıkınca diş temizliği ile ilgili araştırma yapmaya başladım. Araştırmalarım sonucunda bebeklerde ilk temizlik olarak gazlı bez veya temiz bir tülbent öneriliyordu. Ancak bir kaç defa tülbent denedim fakat çok başarılı olamadım. Daha sonra detaylı araştırmalarım sonucunda diş fırçasını henüz kullanamayan bebekler için annenin parmağına takılan silikon diş fırçaları olduğunu öğrendim ve çok hoşuma gitti. Bir süredir bebe mağazalarında ararken en son bir kaç gün önce Kraft mağazasında Nuby'nin ürününe rastladım. Fiyat olarak da çok ekonomik. 7 liraya aldım. Silikon üç farklı kademe ile dişlerini temizleyebilir, diş etlerine masaj yaparak rahatlatabilirsiniz. Kaynatılabiliniyor ve minik saklama kabı da mevcut. Silikon olduğu için çok yumuşak fırça kılları. Dün akşam Almina'nın çok uykusu geldi çok fazla temizletmedi ama çok pratik ve yararlı. Süt dişlerinin de bakımı çok önemli. Tükürmeyi öğrenene kadar bu ürün ile diş temizliğimize devam edeceğiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...