17 Kasım 2010 Çarşamba

İyi ki Doğdun Naz...

Naz ve ben :)



Bugün Naz'ın doğumgünü. Yıllar ne kadar çabuk geçiyor. 17 Kasım 2007 de dünyaya geldi Naz kuzum. Naz benim neredeyse kendimi bildim bileli tanıdığım, arkadaşdan öte, artık kardeşim olan Tülay ya da benim deyimim ile Tülüman'ın kızı :) . Umarım birgün bu satırlar Naz kendi okur. Canım kuzum iyi ki doğdun nice senelere hep mutlu, hep sağlıklı ol ve Almina ile siz de annen ile ben gibi iyi arkadaş olun. Seni ve anneni çok seviyorum. Almina ile çok öpüyoruz iyi ki doğdun...

2 yorum:

  1. Çoook teşekkür ederiz. Bayramda yoğunluk sebebiyle bloga bakamadım, ancak şimdi gördüm. Aynı duyguları paylaşıyorum seninle ve temennilerine de yürekten katılıyorum. Çok duygulandım, daha fazla birşey söyleyemiyorum. Biz de sizi seviyoruz, iyi ki varsınız. :))

    YanıtlaSil
  2. Canım benim bende söylemeyi unutmuştum ama iyi ki bakmışsın sevgiler, tekrar nice yıllar :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...