29 Aralık 2010 Çarşamba

Almina'nın Kitapları - 05: İlk Kitap Setim



O kadar sevimli bir set ki "İlk Kitap Setim". Keşke daha önce alsaymışım. Aslında bayram hediyesi olarak almıştım seti ama bayrama kadar dayanamayıp hemen vermiştim Almina'ya (bayram nerede kaldı ben ne zaman yazıyorum bu yazıyı). Dokuz minik kitap var setin içinde. Boyutları çok güzel, hafif. Bir yere giderken bir kaç tanesini çantaya atıveriyorum. Diğer İlk Kitaplarım'a oranla çok daha hafif olması nedeniyle daha çok seviyorum. Almina'da çok seviyor bu minik kitapları. Çok tatlı tavşanlar, pisiler var :) Tüm bebeklere tavsiye ederiz. D&R'ın İnternet sitesinde fiyatı gayet uygun.


4 yorum:

  1. Bizim de var bu setten :)) Beray elinden düşürmüyor. Hatta bi ara ikisi dışında geri kalanını saklamıştım. Ara ara vereyim diye ama hepsini buldu her odadan bi tane çıkıyor :))) cik cik, pisi, bırrr üşüyen çocuk :) çok gülüyor taklidini yapınca

    YanıtlaSil
  2. yaaa bende alacaktım kızıma bunlardan ama d&r tükenmiş.üzüldüm.senin tavsiyenle çiçek yayınlarının setini almıştım bizim kuzu çok sevdi kitapları.bir de lili ve yedi çocuğunu aldım (senin yazından ve birdolap kitaptan esinlenerek ) uykusu geldiğinde anne daliiii alalım mıııı... diyor.Bayılıyor bu kitaplara.benim senden bir ricam var. Kurabiyene son dönemde aldığın kitaplar hakkında bilgi verirsen çok memenun olurum.malum netten kitap alınca tam olarak içeriğine vakıf olunmuyor.

    YanıtlaSil
  3. Sevgii Hacer evet baya bir ihmal ettim her seferinde başka birşey oldu yazamadım en kısa zamanda yazacağım hatta iç sayfalarından örnekleriyle. Sevgiler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...