3 Aralık 2010 Cuma

Anne - Baba Tiyatroda



Dün akşam uzun süredir gitmek istediğimiz Resimli Osmanlı Tarihi oyununa gittik. Almina'yı bıraktığımız için oyuna girerken biraz buruktuk ama öyle güzel bir oyun seyrettik ki... Bu burukluğa değdi. Yazan Turgut Özakman, Yöneten Ali Sürmeli olunca, şahane kostümler, güzel müzikler ve muhteşem bir de oyunculuk eklenince bu oyun güzel olmaz mı?  

Oyunumuz 26 Mayıs 1960 gecesi başlıyor yani 27 Mayıs ihtilalinden bir gün önce. Arşiv şefi Vakıf Bey sızar, uyandığında kendini 26 Mayıs 1876'da Hazine-yi Evrak Başkatibi olarak açar, bundan sonrasını anlatmayayım. Kocaeli'nde ikamet edenlerin izlemesini şiddetle tavsiye ederim. Eşimle oyunu o kadar sevdik ki bir daha izlemeyi düşünüyoruz.

Şehir Tiyatrosuna performansları için teşekkürler...

8 yorum:

  1. nedense bende kızım olmadan kaçamak gittiğim heryerde çok büyük vicdan azabı duyuyorum..yalnız olmadığımı bilmek güzel..ne güzel eğlenmiş, dinlenmişsiniz..annelerinde dinlenmeye, sosyal hayata karışmaya ihtiyaçları var...hemde çokkkkk..

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle canım vicdan azabı oluyor ama dediğin gibi biraz kendimize de vakit ayırmalıyız böylece biz ruhen sağlıklı olunca onlara daha çok şey verebiliriz sevgiler

    YanıtlaSil
  3. bende uzun zamandır gidemiyorum ne sinema ne tiyatro sinemaya gittim yinede yakında newyorkta 5 minare filmine. ama tiyatroyu hangi oyundu hatılamıyorum bile çooook oldu özledim

    YanıtlaSil
  4. Hayat telaşı çocuk derken öyle oluyor malesef. Sinemaya en son bende hamile iken gitmiştim. Sinemayı evde izliyoruz ama tiyatroya gitmek için çabalıyoruz. Umarım en kısa zamanda güzel bir oyun izlersiniz sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Bende gidelim mi diye düşünüyordum,iyi oldu öneriniz listeye aldım...:)

    YanıtlaSil
  6. Ben de gitsem. Ama nasıl?? Bizim kızımızda ablası Alimina kadar olana kadar annesi tiyatroya veda eder.

    YanıtlaSil
  7. Valla öyle oluyor canım sinemayı unuttuk zaten evde izliyoruz arada tiyatroya kaçmazsak hepten sanatsız kalacağız :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...