10 Aralık 2010 Cuma

Elmer ve Gökkuşağı



Blogcu Anne'yi takip edenler bilir, bir süredir kitap hediye ediyor. Bir çarşamba çocuk kitabı, öbür çarşamba ebeveyn kitabı. İki kez yorum bırakarak çekilişe katılmıştım. Bu haftanın kitabı Elmer ve Gökkuşağı idi. Bir süre önce Bir Dolap Kitap'ta görmüştüm Elmer'ı ve çok sevmiştim. Hemen Almina'nın listesine eklemiştim. Hediye kitabın Elmer ve Gökkuşağı olduğunu görünce tekrar yorum bırakmıştım ve sonuç: Blogcu Anne'den Elmer ve Gökkuşağı'nı biz kazandık. Dün akşam üstü mail gelince çok mutlu oldum. Kitap beni mutlu eden 3-4 şeyden biri. Blogcu Anne'ye tekrar teşekkür ediyorum. Kitabımız gelip okuyunca bu sefer kitabı tanıtma yazısı yazacağım. Güzel bir haftasonu diliyorum :) 

2 yorum:

  1. En güzel hediye kitap değil midir zaten, ne güzel olmuş, TEBRİKLER !

    YanıtlaSil
  2. bence de en güzel hediye kitap teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...