14 Aralık 2010 Salı

Haftasonumuz: Kartlarımız ve Kar






Haftasonu hava epeyce soğuk olacağını öğrenince Mihrimah Asya ziyaretimizi ertelemek zorunda kaldık. Geçen haftasonu hasta olduğu için dışarı çıkmayı göze alamadım. İyi ki de çıkmamışız gerçekten hava çok soğuktu ve zaten kar kendini gösterdi cumartesi akşamı. Cumartesi günü ABC Dokun, Hisset, Öğren Kartlarımızla vakit geçirdik. Bir süre önce İlk Sözcüklerim ve Çiftlik'i almıştım bebek marketten. Kısa bir süre önce de Sevgili Füsun'dan da Taşıtlar ve Renkler-Şekilleri aldım. Almina bu kartlarla vakit geçirmekten çok büyük keyif alıyor. Defalarca alıyor bakıyor. Her kartta belli bir bölgenin dokusu farklı, fotoda da görüldüğü gibi Almina saman balyasının dokusunu inceliyor. İnceledikten sonra üç tane kartı alıyorum hepsini adını söylüyorum. Sonra önüne koyarak içlerinden birinin adını söyleyip bana vermesini istiyorum. Böylece kelime pekişiyor. Cumartesi günümüz böyle geçti. Pazar sabahı ise bembeyaz bir güne uyandık. Almina geçen sene çok küçüktü ilk karı gördüğünde. Bu sefer daha bir dikkatli inceledi, şaşırdı. Keşke dışarı çıkabilseydik. Umarım bir daha ki karda Almina daha yakından tanışır. Pazar günümüz biraz temizlik biraz kar izleme ile geçti. Akşam pizza keyfi yapalım dedik ve eve sipariş verdik. Almina benim gibi pizza sevecek anlaşılan kendi yemeğini bıraktı ve pizza istedi. Ona uygun kısmından eline verdim, afiyetle yedi arada kendi yemeğinden de çaktırmadan verdim :) Üstüne de kek ve ıhlamur keyfi yaptık. Lili ve Yedi Çocuğundan birini okuduk ve uyuduk. Bir haftasonu böylece bitti.


8 yorum:

  1. Güle güle kullansın Almina. Benim de çok hoşuma gitti bu kartlar. Annesinden dolayı bayağı bir şanslı bu kurabiye. Şansı hep böyle olsun.

    YanıtlaSil
  2. ne güzel ıhlamur kokusu geldi bir de sıcacık hissettim kendimi.. Güle güle kullansın kartlarını minik kurabiye
    feride

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederiz umarım birlikte bir gün bu keyfi yaparız sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Ecenur ve Teyzen14 Aralık 2010 23:39

    ben olsaydım çıkartırdım oynardık ne güzel karda:)) karlı tarçınlı kurabiye olurdu ne gzel:) bebişimi çok özledkk:))

    YanıtlaSil
  5. Bizde sizi çok özledik az kaldo neyse :((

    YanıtlaSil
  6. Gelin ama kurabiyeyle havalar güzel olunca.Minik kuş da umarım büyüyünce Almina gibi ilgili olur...

    YanıtlaSil
  7. Çok istiyoruz canım havalar iyiyken gelemedik çok üzülüyorum... tatlı Mihrimah Asya'yı görmeyi istiyoruz. Almina bebeklere deli oluyor. İnşallah haftaya hava güzel olur :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...