24 Aralık 2010 Cuma

Kıpırcık :)



Bayram hediyesi olarak aldığımız kıpırcık, ilk reklamlarıyla bizi cezbetmişti. "Hareket etmesi ve ses çıkarmasından Almina ürker mi?" diye düşünüyorduk. Tepkisini çok merak ederek kutusundan çıkardık, sırtına dokunduk, ileri gitmeye başladı ve bir anda hepimizin -dikkatinizi çekerim hepimizin- sevgilisi oldu. Bir süre ileri gidiyor, sonra geri, dönüyor, sesler çıkarıyor. Çok sevimli. Almina ürkmedi aksine  eline alıp başka tarafa yönlendirdi, alıp inceledi. Kirpimiz bir aydan biraz uzun süredir bizimle. İtiraf etmek gerekirse Almina başka oyuncaklarıyla oynadığı zamanlar ben kirpiyi tercih ediyorum. Onun yerde gezinmesi, sesler çıkarması çok hoşuma gidiyor. Bazen koltuk altına giriyor ve annem dahil herkesin "Kıpırcık nerde?" cümlesini kurmasıyla koltuk altlarına bakması bir oluyor. Bulunca "Hah burdaymış" deniliyor. Ailemizin kıpırcığı Kirpiciği çok seviyoruz.

Ufak bir not: +4 yaş ibaresi bulunuyor kutusunun üzerinde, ancak eşimle ortak kanaatimiz bir yaş üstü bebeklerin daha çok ilgisini çekeceği yönünde. Zaten geçenlerde Almina'ya yılbaşı hediyesi bakarken, oyuncak mağazası çalışanı  "Tüm oyuncaklarda 3 yaş üstü ibaresi bulunmak zorunda yoksa ithal edilmesine izin verilmiyor" dedi. 

Çok güvenli oyuncak bile olsa uzun süre bebeği yalnız bırakmamak en doğru davranış.

9 yorum:

  1. ben hiç büyümeyeceğim sanırım..çocukken de doymazdım oyuncağa şimdide doymuyorum:).ve galiba ben bu oyuncağı istiyorum:)

    YanıtlaSil
  2. ayyy kedime alsam korkar mı acaba. hiç arkadaşı yok hep bizimle oturuyor diye üzülüyorum da:(

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Gizem tavsiye ederim gerçekten :)

    Aslı'cığım sanmıyorum kedi de var kıpırcıkların içlerinde bir dene bence :)

    YanıtlaSil
  4. evet bizimde bu tip hiç oyuncağımız yok..birdaha ki oyuncak alışverişimizde bu seçenekleride değerlendiricem muhakkak..alminaya ve kıpırcığa sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Tatlı Afra'ya tavsiye ederiz bizden de size sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. biz de Ceren'e beyaz fare kıpırcık almıştık, sonra arkadaşlarına da hediye olarak aldık çok hoşumuza gitti:) sesleri çok şirin, gerçek gibi:)

    YanıtlaSil
  7. Çok şeker hepsi... gerçekten güzel bir hediye olur sevgiler

    YanıtlaSil
  8. defneyede babaannesi almış buna benzer bir oyuncak çakma kıpırcık sanırım:)) miyav miyav diye geziniyor yerde kuyruğunu sallıyarak. defne korktu ilk başlarda ama alıştı şimdi

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...