6 Aralık 2010 Pazartesi

Kurabiyem Hasta Oldu :(



Dün sabah 6 gibi Almina'nın ateşi yükseldi. İlk defa bu kadar ateşinin yükseldiğine şahit oldum. O kadar aşı ve diş çıkarma geçirdik ama bu kadar yükselmemişti. Hemen calpol verdim yarım ölçek. Neden çıktığını anlamadığım için tam ölçek vermek istemedim. Aklıma hemen 6. hastalık geldi. Bir süre önce bebek marketinden aldığım ateş düşürücü bant aklıma geldi. Her ihtimale karşı almıştım. İyi ki de almışım. Almina her ne kadar istemese de alnına yapıştırdım. Onun ve calpol'ün etkisiyle biraz düştü kahvaltımızı yaptık. Tekrar biraz yükselir gibi olunca doktora gittik. Doktor "Hafif bir üşütme" dedi. Ateş dışında hiç bir belirti göstermemesine şaşırdım. O sırada tekrar ateşimiz düşmüştü. Haliyle biraz mızmız, bu yüzden evdeyim. Koala modundayız. Şu an bile kucağımda. :) Neyse ki daha iyi. Sanırım yarına bir şeyi kalmaz.

11 yorum:

  1. Yazdıkların o kadar tanıdık geldi ki..
    Minik kuzucuğuna çok geçmiş olsun anneciğisi,Allah büyük sıkıntılardan korusun,kıyamam;minik meleğe.
    Libya'ya geldiğimiz ilk sene,kızım çok ateşlenmişti,takriben 7-8 aylıktı.Aynı hidrojel plaster bantlardan almıştım,Türkiye'den gelmeden evvel.O kadar faydası dokundu ki.Almina'mız gibi , kızım da istemedi tabi o bantları,lakin herşey iyi olmaları için.Değil mi anneciğisi? Güzel yavrularımızı Rahman c.c bağışlasın,hayırlı,tatlı,uzun ömürleri olsun inşaAllah..
    Kalbi sevgi ve selamlarımla

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Gizem teşekkürler...

    Sevgili Pepela güzel dilek ve dualarınıza kalpten teşekkürler. Cümlemizi inşallah... böyle güzel sözleri duymak insana kuvvet veriyor. Allah razı olsun. Sevgi ve selamlar

    YanıtlaSil
  3. tekrar geçmiş olsun diyorum.nurturia da yorum bırakmıştım.kızımda 2-3gündür ateşli ama fazla değil.diş çıkarıyor gibi geldi bana.bebekler hasta olunca insan dayanamıyor.sıkıntılarını dile getiremiyor yavrucaklar..Allahım acil şifalar versin bütün hasta bebeklerimize

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim tekrar. Allahtan hep sağlık bundan istiyoruz tüm bebekler sağlıklı olsun sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun. Allah şifa versin tez zamanda minik kuzuşa..

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun kuzuya... umarım toparlanmışsınızdır :)

    YanıtlaSil
  7. Çok şükür biraz daha iyiyiz, teşekkürler, sevgiler

    YanıtlaSil
  8. çok geçmişler olsun kurabiyeciğimize..rabbim beterinden saklasın..mamalarını bol bol yesin biran önce toparlansın..kucak dolusu sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ederiz amin bizden de kocaman sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...