13 Aralık 2010 Pazartesi

Yeni Kitapların Heyecanı

 



İdefixe'den sipariş ettiğimiz kitaplar geldi. Kendime sadece bir kitap alabildim. Geri kalan tüm kitaplar Almina içindi. Çok şükür ki kitaplara hayli düşkün. O sevsin yeter ki ben ona hep kitap alırım. Kitap detaylarımıza daha sonra değinmek istiyorum.

Kitaplarımız:
1. Lili ve Yedi Çocuğu Dizisi: Hiç Uykum Gelmedi, Dondurma Yok mu?, Bir Çizgi Film Daha, Hepsi Benim, Bu Ne Tatlı Şey, Hayvanları Çoook Seviyorum, Ben Bir Ressamım.
2. Eve Dönelim Küçük Ayı
3. Aç Tırtıl

Bu ara  "Lili ve Yedi Çocuğunundan" birini okuyoruz yatmadan önce. Almina tüm kitapları bir arada görünce çok mutlu oldu. Hatta çığlık attı. Hepsini inceledi ama Aç Tırtıl biraz daha fazla ilgisini çekti sanırım.
Bol kitaplı günler :)

12 yorum:

  1. Güle güle okusun fıstık, okuya okuya büyüsün fıstık. :)

    YanıtlaSil
  2. tatlışım. kitaplarınız hayırlı uğurlu olsun. güzel günlerde okuyun hepsini

    YanıtlaSil
  3. :)) teşekkürler çok öptük sizi

    YanıtlaSil
  4. oh ne güzel ne güzeel
    en sevdiğim şey kitap siparişlerinin gelişi. Tek tek vereyim diyorum ama dayanamayıp yığıyorum önüne :))) Aç tırtılın ingilizcesini aldım ben türkçesini bulamayınca ama bakıyorum şimdi heryerde var. Berayın pek ilgisini çekmemişti 2 ay önce, bekletiyorum bakalım

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Selcen bende tek tek verecektm ama bir tanesini görünce bile öyle mutlu oldu ki dayanamadım hepsini verdim. Aç Tırtıl ın bu kadar geç Türkçeleşmesi kötü ama hiç çevrilmeyebilirdi de.:) Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. ben de ne zaman kitap siparişi versem ona hep daha fazla alıyorum elimde değil:)bizimki de aç tırtılı çok sevmişti...

    YanıtlaSil
  7. Sevgili KEO Artık bizimde dengemiz bu şekilde değişecek sanırım. Zaten siparişlerimin çoğu çocuk gelişimi üzerine bell bir ağırlık kazanmıştı bunda sonrada çocuk kitapları yer tutacak sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. Çok öptüm kuzuyu. İyi okumalar şimdiden.:))))

    YanıtlaSil
  9. Sağol tatlışım bizde sizi çok öptük :))

    YanıtlaSil
  10. Kitap tavsiyeleri en ilğimi çeken konu.Çok teşekkür ederim.Çok faydası oldu.

    YanıtlaSil
  11. ben teşekkür ederim çok mutlu oldum sevgiler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...