7 Ocak 2011 Cuma

Bugün Güzel Birşey Yaptım...

Bugün sabahtan bankaya uğradım ve Almina için bir Kumbara Fonu hesabı açtırdım (Bir de yeni kitaplar sipariş ettim :) ). Bir süredir aklımdaydı. Elimde birikmiş bir miktar parayı ne yapacağımı bilemediğim için kumbara fonu hesabı daha mantıklı göründü.  Almina için kitabın daha iyi bir yatırım olduğunu düşünsemde, para biriktirmenin de kötü bir yanı yoktur diye düşündüm :) Derler ya "Dünyanın bin türlü hali var" diye Allah sağlık, afiyet versin ancak, insanı hayatta her türlü sürpriz beklemekte, iyisi kötüsüyle. Umarım Almina büyürken hesabı da büyür. Bir de hediye kumbara verdiler. Bakalım akşam kumbarayı görünce ne tepki gösterecek tatlı kurabiyem :) Evlatlarımız güzel günler görsün inşallah.
Mutlu haftasonları...

4 yorum:

  1. bende bireysel emeklilik yaptırıp kızımı lehtar olarak göstermiştim.Güzel güzel birikiyor paraları

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde harcasınlar inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. ne de güzel yapmışsın thalasso biriksin biriksin bissürü olsun kuzunun paracıkları inşallah

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler amin inşallah

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...