3 Ocak 2011 Pazartesi

Hediyelerimiz

 Yeni yıla biraz hasta girdik. Çok şükür şimdi daha iyi kurabiyem.

 İlk hediyemiz babadan, kedi sever kurabiyeye miyavlayan, horlayan bir kedicik. Biberonu da var kedimizin ve lıkır lıkır süt de içiyor. Almina çok sevdi adını Pisik koyduk :)
 Benim hediyem Ksiliphon. Yılbaşında müziğimiz Almina'dan
 Benim diğer hediyem geçenlerde gördüm ve çok beğendim kurabiyeme çatal-bıçak takımı.

Bu güzel alışveriş sepetimizde Ecenur Abamızdan :)



Bana gelen hediyeler ise en sevdiğim parfüm ve en sevdiğim yazar Agatha Christie kitabı :)Kitap kurabiyemden, parfüm eşimden.

5 yorum:

  1. Ana kız güle güle kullanın hediyelerinizi :)
    Almina'nın sevinci de yüzünden belli zaten çok tatlı çıkmış :)

    YanıtlaSil
  2. wowww çok güzel hediyeler..güle güle kullanın hepsini inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Hediyeleriniz pek güselmiş. Özellikle kediye bayıldım. İyi günlerde sağlıkla kullanın.

    Mortosba ve ekibi

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Mortosba :) senin ekibini yerim ben Mutlu Seneler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...