4 Ocak 2011 Salı

Hobilere Zaman


Çocukluğumdan beri çok severim etamin işini. Bir şekilde hep ara ara yaptım birşeyler. Yastık, örtü, tablo... Almina ile birlikte bu tür el işlerine ara vermiştim. Örneğin hamile olduğumu öğrendikten sonra yarım kalan atkım hala beni beklemekte (onu da bu ay bitireyim).
2010'un son günlerinde "Artık hobilerime de vakit ayırmalıyım" kararı almış ve enerjik bir şekilde bu tatlı kuşu işlemeye başlamıştım. Almina'nın rahatsızlığı ile biraz elimde oyalandı ama yılbaşı gecesi bitirdim. Almina'nın odasına asmak niyetiyle başlamıştım ama böyle şeyler sahiplerini kendileri seçiyor, tatlı kuş yeğenime yılbaşı hediyesi olmaya karar verdi. Şimdi onun odasını bekliyor. Bu hafta da Almina için bir tane yapmak niyetindeyim. Bundan sonra ara vermemek ve diğer projelerimi gerçekleştirmek dileği ile...

12 yorum:

  1. çok tatlıı bu kuş:).elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş arkadaşım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş minik kuş:) etaminden atkıyı merak ettim şimdi...

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim :) mutlu oldum beğenilince

    YanıtlaSil
  5. çok beğendim ben de. ucundan etamine bulaşıp kolay model bulamamıştım. bunu deneyeyim en iyisi

    YanıtlaSil
  6. Canım Füsun çok zevkli bir model Defne'de sever eminim :)

    YanıtlaSil
  7. gösleri kapalı, çok mutlu bir kuşa benziyo, birazdan şarkı söylemeye başlicakmış gibi :) pastel renklerle de çok şirin olmuş canım, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. Canım Biblio ne kadar güzel ifade etmişsin teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık , yüreğine sağlık çok güzel olmuş , vardı değil mi bizlerin anne olmadan önce hobileri :D

    YanıtlaSil
  10. Yasemin'ciğim teşekkür ederim :) vardı elbette hobilerimiz şimdi yavaş yavaş o hobiler vakit ayırma zamanı. Ne kadar mutlu anne o kadar mutlu bebekler :) Gerçekten çok rahatlatıyor insanı, kendimi çok huzurlu hissettim bitince ortaya çıkan sonuç kendini çok daha iyi hissetiriyor. Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. imrendim walla benim şu ararki hobim de kpss çalışmak. pek bi sıkıcı

    YanıtlaSil
  12. kpss mi? valla kötü bir hobi. Allah yardımcın olsun canım kolay gelsin

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...