31 Ocak 2011 Pazartesi

Karlı Bir Gün...


Cumartesi akşamı Almina'ya uyumadan önce "Karlı Bir Gün" kitabını okudum. İçimden de "Şöyle güzel bir kar yağmadı" diye geçirdim. Almina uyuduktan sonra camdan dışarı baktığımda sulu karın yağdığını gördüm. Gece bir kaç kez Almina'yı dolaşmaya kalktığımda dışarı bakmak aklıma gelmedi. Sabah dışarı baktığımda karlı bir gün olduğunu mutlulukla farkettim. Almina'yı dışarı baktırdığımda çok mutlu oldu "aaaa" dedi.

Hemen kahvaltımız yaptık, giyindik, aşağıya indik. Almina'yı üşütmemek için çok fazla kalmadık ama içeri girince kurabiyem ağlamaya başladı, dışarı çıkmak istiyormuş. "Tekrar akşamüstü çıkarız" dedik sanırım ikna oldu ve sustu. İlk defa böylece gerçek kar keyfi yaptı kurabiyem.  





Karlı bir günün menüsü:
-Fransız Usulu Soğan Çorbası: Tarif Sevgili Cafe Pepela'dan. Karlı güne gayet yakışan bir çorba.
-Fırında kıymalı makarna


9 yorum:

  1. maşallahhh, pek tatlı olmuş, bütün çocuklar gibi o da karı çok sevmiş ne güzel:)

    yalnız ben o yemeklere bittim, eridim, içim ezildi hatta:)) yemek blogu açsan yeridir canım:)

    YanıtlaSil
  2. Karı sevmiş kurabiyecik anlaşılan :) Ben de karlı, yağmurlu, rüzgarlı gün kitaplarını almayı ertelemiştim biraz. Alsamıydım dedim şimdi, bu karlı günleri kaçırmış olmayayım. Beray 14.5 aylık falan. Biz de kara çıktık Beray durup baktı :) kayan çocukları izledi ama çok eğlendiği söylenemez

    YanıtlaSil
  3. Aslı'cığım valla ablamın öyle bir blogu vardı bende yazıyordum ama pek uzun soluklu olamadı aslında hala içimde bir yemek yapma ve yeme canavarı var. Almina'dan sonra biraz mutfak maceralarıma ara vermiş olsamda bu haftasonu dönüş yaptım galiba devamını diliyorum ve bana gelin de yiyelim anacım :)


    Selcen kitapların hepsini tavsiye ederim çok güzeller. Beray'da kitapları sever eminim. Karda sever hele biraz daha büyüsün :)

    YanıtlaSil
  4. ne guzel, biz de Istanbul a kar istiyoruz artik.. gecen sene minicik Ayaz i karlarda yuvarlamistik ama bu sene ne kadar da eglenir dusunemiyorum bile :)

    YanıtlaSil
  5. İstanbul'a da yağdığını sanıyordum. Kar güzeldir eğlencelidir...

    YanıtlaSil
  6. ne güzel mis gibi kar yağmış. kış aşığı biri olarak bu sene yoksun kaldık kardan.

    benim kızda paso kitap sayfalarını çeviriyor ve hemen bittiii diyor:)) çok hızlı okuyoruz biz kitaplarımızı:)) masal zamanı dediğimde öyle mutlu oluyor ve odasına koşup kitaplarını gösteriyor ki sanırsınız oturup dinleyecek ama malesef. kitabını o seçiyor elime veriyor daha 3.4. cümlemde çekip gidiyor:))

    bu arada menü süper ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Karsız kış gerçekten çok tatsız oluyor umarım siz de kar keyfini yaşarsınız.

    Minik kitap kurdumuz hemen bitiriyor demek kitaplarını :))

    bu güzel yorum için çok teşekkürler Defne'yi öpüyoruz kocaman :))

    YanıtlaSil
  8. bızde yasasak boyle kar keyfını.
    fotograflar cok guzel. corba ve makarna nefıs gorunuyor

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Zeynep umarım yaşarsınız siz de kar güzeldir :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...