20 Ocak 2011 Perşembe

Tarçınlı Kurabiyem 16. Ayını Doldurdu



Bir hafta kurabiyemin hastalığı ile uğraşınca haliyle herşeyden biraz uzak kaldım. Pazartesi günü kontrolümüzde hastalığımızın büyük ölçüde geçtiğini öğrenince mutlu olduk. Kış gelince daha doğrusu gelemeyince hastalıklar artıyor.

Bu hastalık telaşında kurabiyem 16. ayını bitirdi. Her geçen gün büyümesi, gelişmesi ve bizi şaşırtması bambaşka bir keyif. Son zamanlarda en çok hoşuma giden şey okuduğum kitaplarda olan yada konuşurken yapılan esprilere içten kahkahalar atması.

Bu hastalık sürecinde doktorumuzu da değiştirdik. Biraz istem dışı oldu ama sonuçtan gayet memnunuz. Almina ilk rahatsızlandığında kendi doktorumuz yoktu. Bizde şimdiki doktorumuza gittik. İlgisi ile kalbimizi fethetti. Diğer doktorumuz de iyi idi ancak bir aşısını atlamış olması beni üzmüştü. Aşı kartı elinde olduğu halde yapılmayan dozu görememişti. Bu olaydan sonra temkinli idim ona karşı ancak şimdi buna gerek kalmadı yeni doktorumuz gerçekten çok ilgili.

Tüm kuzulara Allah uzun ve sağlıklı ömür versin. Nice aylara tatlı kurabiyem nice yıllara :)

8 yorum:

  1. Maşallah Allah nazarlardan esirgesin. Öncedende söylemiştim sanırım bu kız çok uzun olacak. Çok büyümüş:)))Alalh uzun sağlıklı ömürler versin. Ailesiylebirlikte inş.

    YanıtlaSil
  2. sağol canım ama seni özledim :(

    YanıtlaSil
  3. merhaba sakıncası yoksa izmit'te memnun olduğunuz doktoru öğrenebilirmiyim?biz akademi'ye gidiyorduk daha doğrusu o doktorun muaynanesine,ancak her hastalıkta iğne verdiği için bıraktık doktor problemimiz var...yardımcı olursanız sevinirim sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. İlgi Çocuk da Bahriye Meriç'e gidiyoruz artık. Akademide doğum yaptım ama çocuk doktorlarına ısınamamıştım. Umarım sizde memnun kalırsınız sevgiler

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler paylaştığınız için

    YanıtlaSil
  6. yaşıtdaşmışız.bizde hasta olduk.bu aralar burda herkes hasta.evet allah bütün yavruları korusun.şifalar versin.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...