18 Şubat 2011 Cuma

18 Şubat...




Bugün önemli bir gündü. Hem babamın hem de anneannemin doğumgünü ve bende 17. ayımı bitirdim. Sabah annem ile babacığımı kahvaltıya götürdük. Benim doğumgünümün olduğu güzel oyuncaklı yere. Babam ile bir güzel oynadık. Sonra annem ve babam kahvaltı ettiler. Ben evde etmiştim biraz böreğin tadına baktım. Annem babama pastanın sürpriz olmasını istiyordu. Tülay teyzem anneme "Ben uğrar sipariş veririm" demiş. Annem epeydir babama "Ne zaman 30 olacaksın?" diye takıldığı için pastaya "Tolga Nihayet 30 oldun" yazdırmak istemiş. Tülay teyzem gidip bunları annem için yapmış. Annem teşekkür ediyor kendisine :)
Pasta çok güzeldi. Ben çok beğendim. Babam da beğendi yazıya da güldü. Pastamızı yedikten sonra oyuncakların olduğu yere gittik ben çok sevindim. Babamla gemiye bindik, trene bindik. Çok uykum gelmişti eve gelir gelmez uyudum.  

İyi ki doğdun Babacığım...

İyi ki doğdun Anneanneciğim...

Anneannemin partisi pazar günü.

4 yorum:

  1. babaya ve ananeye nice mutlu seneler diliyoruz bitanem. hep seninle sizinle olsunlar.

    YanıtlaSil
  2. BERABARCE NİCE MUTLU OTUZ YILLAR GÖRESİNİZ

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler canım buradan Deniz'e de nice seneler diliyorum, uzun sağlıklı, mutlu bir ömrü olsun...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...