22 Şubat 2011 Salı

Almina'nın Kitapları - 07: Elmer ve Gökkuşağı


Elmer ile Bir Dolap Kitap vasıtasıyla tanıştım. Tam alışveriş sepetime ekleyeceğim sırada Blogcu Anne'nin "Elmer ve Gökkuşağı" kitabını  hediye edeceğini gördüm ve yorum bıraktım. Kurabiyemin şansına kitap bize çıktı. Kitap elimize ulaştığında bir solukta okudum ve eve gider gitmez Almina'ya kitabı gösterdim. Önce kendisi inceledi. Sonra bana verdi (Bu oku anlamına geliyor). Okudum, kitabı aldı tekrar baktı gene verdi ve yine okudum. O günden beri en gözde kitaplarımızdan biri Elmer ve Gökkuşağı.


Elmer diğer filler gibi gri değil, iyi ki de değil, rengarenk. Bir gün yağmurdan sonra erken çıkan gökkuşağı renklerini kaybeder. Elmer gökkuşağına yardım etmeye ve renklerini ona vermeye karar verir. Önce gökkuşağını bulması gerekir. Tüm hayvanların yardımı ile gökkuşağını bulur, diğer hayvanlar Elmer'ın  renklerini verdikten sonra onun renklerini kaybedip kaybetmiyeceğini merak ederler. Paylaşmanın önemi ve değeri üzerine çok güzel bir öykü. Almina'nın en sevdiği bölüm tüm hayvanların "yaşasın" diye bağırdıkları bölüm.


Dilimize çevrilmiş pek çok macerası var Elmer'ın. İlk olarak Elmer ile başlamak daha iyi olabilirdi ama şansımız bizi Elmer ve Gökkuşağı ile tanıştırdı. Diğerlerini de alıp kurabiyeme okumak niyetindeyim. 

- Elmer
- Elmer ve Pembegül
- Elmer ve Hipopotamlar
- Elmer ve Kelebek

Elmer ile ilgili Bir Dolap Kitap yazısı için bir tık.

Elmer ve Gökkuşağı
David McKee
Kırçiçeği Yayınları
+2 

1 yorum:

  1. ödülünü almaya bloğuma bekliyorum:))sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...