4 Şubat 2011 Cuma

Çıkart-ma :)


Almina çok seviyor çıkartma yapıştırmayı. Çıkartmalı kitaplarımız var ama şimdilik Almina serbest çalıştığı, sadece defterine değil, televizyon, bulaşık makinası, ayakkabısı v.b yerlere yapıştırdığı için normal çıkartmaları kullanıyoruz :)

NOT: Dün yazdığım Nişasta Bazlı Şeker ile ilgili yazımdan sonra,  akşam TRT Haberlerinde Bakanlar Kurulu'nun bu olaya el koyduğu ve gerekli önlemlerin alınacağına ilişkin bir haber izledim ve çok mutlu oldum. Bu konuyu gündeme getirenlere ve ilgilenenlere teşekkür ederim.

5 yorum:

  1. Almina süpersin yaa ne güzel yapıştırıyor :))

    YanıtlaSil
  2. bızde bır defter tutuyoruz. 2 yasından berı tutuyoruz aynı defterı

    YanıtlaSil
  3. Ada'nın sayfasına bıraktığınız nazik yorum için teşekkür etmeye gelmiştim. İyi ki de gelmişim, bu kurabiyeye bayıldım. Bu arada diğer sayfalarınız da çok ilgimi çekti. Hacettepe'de Felsefe-Psikoloji okudum. Sanat Taripi Bölümü'nden konuk öğrenci olarak İkonografi adında bir ders almıştım. Mitoloji, dinler tarihi ve sanata yansımaları üzerine... Aklıma o dersler geldi... Çok teşükkür ederim. Bunodan sonra sıkı bir takipçiniz olacağız. Sevgiler
    Umur & Ada

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Zeynep gerçekten güzel bir faaliyet oluyor ve şimdiki çıkartma çieşitleride harika hangisini alacağımı şaşırıyorum sevgiler... :)

    Sevgili Umur&Ada hoşgeldiniz çok mutlu oldum bu güzel yorum için. Benim branşım da Yunanca- Latince- İLkçağ tarihi hal böyle olunca mitoloji benim için vazgeçilmez bir alan. Bundan sonra daha sık görüşmek dileği ile sevgiler... :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...