3 Şubat 2011 Perşembe

Nişasta Bazlı Şeker


Rahmetli Defne Joy Foster'ın ani ölümüne üzülürken, üstüne bir de okuduğum, sağlığımızı özellikle çocuklarımızın sağlığını tehdit eden bu haberi okuyunca iyice üzüldüm. "Neden böyle şeyler bizim ülkemizde oluyor? Neden bizim ülkemizde insan hayatı çok ucuz?" gibi klişeleşmiş sorular geldi aklıma. Bu haberi okuduktan sonra insanın aklına başka ne gelebilir ki.

Artık biliyoruz; hazır gıdalarda içeriğini bilmediğimiz sadece harflerden oluşan maddeler kullanıldığını. Ama "Bu kadarı da olmaz artık" dedirtiyor.

Ülkemizde nişasta bazlı şeker maliyetleri ucuzlattığı için çok yaygın olarak kullanılıyor. Çok uzun uzun yazmak istemiyorum. Zira haberde gayet detaylı bilgi verilmiş.

Bu haberi okunca Başbakanlığa bir mail gönderdim. Amerika ve Avrupa'da yasaklanan bu madde, ülkemizde de yasaklanmalı. Sizde mail göndermek isterseniz: bimer@basbakanlik.gov.tr

Sağlıklı günler dilerim...

3 yorum:

  1. Evet maille tepkimizi bildirmeliyiz.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. başkakanlık yazmışsın belkide yannışlıkla.ama doğru olmuş bence. başa bakan değil başa kakan bunlar.) bu yazdığın olay açık ispatı işte!

    YanıtlaSil
  3. Katılımınız için teşekkürler Şirin Anne


    Sevgili Alkım düzeltim şimdi, o kadar üzüldüm ki yazdıklarımı kontrol etmeden yayınladım. Yorumun için teşekkür ederim tebessüm etmemi sağladı.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...