14 Şubat 2011 Pazartesi

Sevgililer Günü...



Sevgililer Gününüz ve Kandiliniz kutlu olsun...



Uzun zamandır etmek istediğim bir teşekkürü bu vesile ile edeyim.
  • Hamile kaldığımı öğrendiğim andan itibaren eşim en büyük yardımcım oldu.
  • Son ayım ramazana geldiği ve kendisi oruç tuttuğu halde yemek yapıp önce beni doyurdu.
  • İki senedir hemen hemen tüm temizlik işlerini yaptı.
  • Yemek yapamadığım zamanlarda hiç sorun etmedi. 
  • Doğumdan sonra evde olduğum zamanlarda sabahları bana şahane kahvaltılar hazırladı.
  • Kendisi uykusuz olmasına rağmen Almina ile ilgilendi "Sen uyu, dinlen" dedi.
  • Arkadaşlarımla kahve içmek için sözleştiğimizde Almina'ya baktı.  
  • Marketten yeni geldiği halde unuttuğum bir şey için tekrar hiç sorun etmen markette gitti.

Böyle uzayıp giden bir liste...

İşte tüm bu güzellikler ve anlayışın için sana çok teşekkür ederim aşkım. Seni ve kurabiyemizi çok seviyorum.

8 yorum:

  1. :)) ne mutlu size..

    Rabbim nazarlardan korusun cici aileni.. sevgililer gününüz kutlu olsun...

    hayirli kandiller! Allah rahmet ve bereketi üzerimize olsun InsAllah..

    sicacik sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bu güzel günde ne güzel dilekler ne güzel dualar böyle. Çok mutlu oldum... Hep birlikte inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. allahım ağzınızın tadını hiç bozmadan uzun yıllar geçirmenizi nasip etsin inşallah:))

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Seda'cığım :) Amin

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim canım ben de sizi çok seviyorum

    YanıtlaSil
  6. Bu mutluluğu yakalamak hiç de kolay değil. Allah sizi nazardan korusun, bizlere de böyle bir mutluluk tablosu nasip etsin inşallah(Amin).

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...