4 Mart 2011 Cuma

1. Kocaeli Kadın Blog Yazarları Buluşması


Bu blogger kapanması tüm yazma isteğimi kaçırdı. Hemen hemen herkes Wordpress'e taşındı ama orayı sevmedim. Hala Üniversiteden bloglara girebiliyorum, yazı yazabiliyorum. Ancak takip ettiğim blogların çoğu sessizliğe gömülmüş durumda. Benim yazmam, yazılanları okumam mutlu etmiyor. Çünkü biz tüm bloggerlar ile bir kocaman bir aileyiz.

İşte bunu en güzel örneğini geçen cumartesi yaşadık. Sevgili Elif'in organizasyonu ile 1. Kocaeli Kadın Blog Yazarları buluşması Atölye Kukka'da gerçekleşti. Biz arkadaşlarım Tülay ve Tuba ile buluşup gittiğimiz için biraz geç katıldık, ancak hiç yabancılık çekmedik. Muhabbetimiz daha önce yarım kalmış gibi konuya ortasında girdik. Çok samimi bir buluşmaydı. Mekan şahaneydi. Ben caanım muhabbeti bırakıp fotoğraf çekemedim. Ama Sevgili Füsun'un güzel fotoğrafları burada, Sevgili Burcu'nun güzel fotoğrafları burada, Sevgili Şaziye'nin güzel fotoğrafları burada...

Neyse ki bu buluşma daha başlangıç. Yakın zamanda daha güzel organizasyonlarda görüşeceğiz. Elif'e bu güzel toplantı ve bize hediye ettiği keçe nazarlıklar için çok teşekkürler.

Bloglarımızın engellendiği bu dönemde bir araya gelmek şahaneydi.

5 yorum:

  1. Sana katılıyorum, ben de şimdilik bloglara girebiliyorum ama bi sessizlik, bi tatsızlık var. Kendi açımdan düşününce; tam da blog yazmaya ısınmışken, bu kapatılma olayları sırasında demotive oldum. Wordpress niyeyse bana da soğuk geldi :(

    YanıtlaSil
  2. Haklısın canım şanssızlık oldu umarım bu hezeyan çabuk geçer. Wordpress gerçekten tam bir karmaşa alışmadığımızdan mıdır nedir canım çözmek de istemiyor zaten... bloggerda yazıp wordpress e gönderiyorum. Bu tatsızlık bitsin artık

    YanıtlaSil
  3. Hislerimiz karşılıklı önce onu söyleyeyim...:)En kısa zamanda bir araya geleceğiz yine...
    Blogspot olayına hiç girmeyelim benim de çok canım sıkkın...

    YanıtlaSil
  4. heyecanla bekliyorum buluşmayı :))

    YanıtlaSil
  5. yazılarınızı çok beğendim. benim de yeni bir blogum var susturulmak istediğimiz günlerde daha çok konuşmak için aldım. ziyaret etmek isterseniz diye.
    http://ortayaikikarisik.blogspot.com/
    mutlu günler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...