12 Mart 2011 Cumartesi

Başlık Bulamadım :)


Geçen hafta bir garip geçti. 1 Mart'ta blogların erişime kapatılması mart ayına tatsız bir başlangıç yapmama neden olmuştu. Ancak Üniversite'den blogger'a girdiğime de sevinmiştim. Ama geçen hafta başında bende bloguna giriş yapamayanlar kervanına katılmış oldum. Önceki hafta wordpresse taşınmış ama orayı sevememiştim. Karışık bir menüsü ile zaten bozuk olan moralimi iyice bozdu. Rüyamda wordpress'de yazı yazdığımı görmeye başladım geceleri. Ne kadar garip, hayatınızın bir parçasını bir anda kapatıyorlar. Aklımda olan yazmak, paylaşmak istediğim şeyler birer birer uçup gitti.

Geçen haftanın en önemli olaylarından biri de kar oldu. Şehrin içinde çok hissedilmese de bizim kampusta diz boyu hatta yer yer dizi aşan kar vardı. Öğrenci olmayınca ders de olmadı. Üstüne bir de hafif üşütme yaşayınca öyle tuhaf bir hafta oldu. Hafta için annemde kaldığımız için evden de dns ayarlarını değiştirip girebilir miyim onu bilemediğim için dün gece umutsuz bir şekilde geldim eve. Dns ayarlarını değiştirip karşımda kumanda panelini görünce o kadar sevindim ki... Uzun zamandır görmediğim dostuma kavuşmuş gibi mutlu oldum.

Bugün bahar kendini hissettirdi... Her ne kadar dün çok üzücü bir haber ile çok çok üzülmüş olsam da güneş gayet iyi geldi... Şimdi kurabiyem ile parka gidip baharı karşılayalım...

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...