28 Mart 2011 Pazartesi

Geçen Hafta II


 Almina bebekleriyle fazla ilgileniyor demiştim. Burada da görülmekte ilgisi. Yalnız bu bebek ve bebek arabasının bir ayrıcalığı var o da bendenize ait olması. Evet yaklaşık 25 yıllık bebek arabam ve bebeğim Dilruba. Evcilik oynamayı ben de çok severdim. Epey uzun bir sürede oynadım (ortaokula yıllarıma kadar) Hatta kitapçılık da oyunlarımın arasında idi.

Almina'nın son zamanlarda en sevdiği uğraş bebeklerin saçlarını taramak ve makyaj yapmak. Yine benim bebek kolleksiyonumun nadide bir parçası, kolleksiyonumun tek Barbie bebeği Almina'nın elinde görülmekte. Benim çocukluğumda Barbie bebekler muazzam pahalıydı. Uzun süre beklemiş ve bir tane alınmıştı. Yıllar sonra yeğenimi 12 Barbie, 2 Ken'li kolleksiyonuna gıpta ile bakmıştım :)

Geçen haftanın en önemli etkinliği ablamın doğumgününü ve Almina'nın 18. ayını kutlamamız oldu. Ablam nostaljik havuçlu kekli pasta yapmıştı. Ben pek hatırlamıyorum ama onların çocukluğunda doğumgünü pastaları evden bu şekilde yapılırmış. O da yıllar sonra bunu canlandırmak istemiş. Yani pasta ablamın eseri. Çok da güzeldi afiyetle yedik.  

Ayrıca saatleri iş gününün gecesinde ileri almayı akıl eden zihniyeti eshefle kınıyorum. İnsanlar zaten bu ileri - geri saatte alışmakta güçlük çekiyor, bir de bunu pazar akşamı yapmak nasıl bir dehanın ürünü. Tamam üniversite sınavı sebebiyle oldu bu ama cuma gecesi olsaydı daha mantıklı olmazmıydı? Koskoca cumartesi günü sınava girecek arkadaşlar fark ederdi saatkerin ileri alındığını  ve bir problem yaşanmazdı. Zaten pazar geceleri, pazartesi sabahları anneme göç ettiğimiz için hazırlıkla ve geç saatlerde yatılma ile geçiyordu. Bir de bu ileri saat çok güzel oldu. Hem neden bu sınavları sabah yaparlar onu da anlamam. Sınav heyecanı ile o gece uyunmaz, bir de kaçırmayım sınavı diye vaktinden çok önce yola çıkılır sınava gidene kadar insan zaten yorulur. Koy şu sınavı 13.00'e. İnsanlar aheste aheste kalksın kahvaltısını etsin, yavaş yavaş yetişsin sınavına. ÖSYM Başkanından ricam bu önerimi yabana atmasın değerlendirsin.

Umarım bu hafta Üniversitemizin tatlı server'ı blogger'a girme olanağı tanırda bloglarımdan uzak kalmam. Zira yetiştiremiyorum haftasonu, fazla mesai yapsam da. Herkese güzel bir haftasonu diliyorum.

Not: Yorumları açık bırakıyorum ancak cevap veremezsem darılmayın, anlayın ki server girdi aramıza ;)

2 yorum:

  1. canım benim,
    öncelikle kuzularımız artık büyüyorlar ve bu dönemi yakından izliyor olmak beni çok mutlu ediyor. Almina'nın gözlerinde annesi gibi zeki ve kitap kurdu olacağı ışıkları rahatlıkla sezilir durumda. Allah'ım onu nazarlardan saklasın ve mümkünse biran önce teyzesiyle buluştursun...

    Almina'ya sımsıkı sarılıp bol bol öpüp koklayacağım günü sabırsızlıkla bekliyorum. Sizi çoook seviyorum.

    ZÜRA

    YanıtlaSil
  2. biz de sizi çok seviyoruz hep birlikte olmayı hayal ediyoruz :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...