28 Mart 2011 Pazartesi

Hobi Atölyesi







Dün Kocaeli Kadın Blog yazarları olarak çok güzel bir etkinlik gerçekleştirdik. Daha önce gerçekleşen buluşmamızda bir hobi atölyesi yapma fikri doğmuştu. Bir planlama döneminden sonra dün çoluk çocuk hep birlikte Kardelen Kadın Kooperatifi'nde keçe yastık yapmak için buluştuk.

İlk defa keçe ile tanıştım ve çok sevdim yukarıdaki ağaç benim eserim :) henüz bitmedi. Birbirinden güzel yastıklar yapıldı. En kısa zamanda bitmiş hallerini de paylaşacağız. Çok keyifli bir gündü, mantı yedik, çay - kahve içtik. Elif'in güzel ıslak kekinin tadına baktık. Daha ne olsun. Bu atölyemizin daimi olması en büyük dileğim. Bu organizasyonu yapan Sevgili Elif'e ve bizi konuk eden başta Yeliz Hanım olmak üzere Kardelen Kadın Kooperatifi'ne çok teşekkür ediyorum. En kısa zamanda diğer toplantımızda buluşmak dileği ile herkesin eline sağlık :)

9 yorum:

  1. Hay Allah fotoları göremiyorum.Merak içindeyim neler yaptın acep :)

    YanıtlaSil
  2. :) Nurturia'ya ekliyim oradan bak olmaz mı?

    YanıtlaSil
  3. canım tesekkur ediyorum ben de..cok keyifli bir gundu...en kısa zamanda yeni ciciler icin toplanacagız:)

    YanıtlaSil
  4. Elif'ciğim şimdiden merak ve heyacan duyuyorum :) tekrar teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Mor Kalemlik1 Nisan 2011 23:39

    kesinlikle çok güzel bir gündü, devam edicez ben inançlıyım, güzel bir birliktelik yakaladık :)

    YanıtlaSil
  6. Devamı dileğiyle. Hepimizin ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Aha da gördüm resimleri.Ellerine sağlık güzel iş çıkarmışsınız.Devamıda gelir inşallah.

    YanıtlaSil
  8. İnşallah bu etkinliklerimiz hep sürer :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...