12 Nisan 2011 Salı

Boyalarla Tanışma

Çok uzun süre önce dayanamayıp almıştım jumbo bebek boya kalemlerinden. Dev boyaları ve dev kalem traşı ile durup durup bakıyor, Almina'ya vereceğim günü iple çekiyordum. Nihayet o gün geldi. Boyalarımızı koymak için bu güzel hayvanlı kutuyu bile alıp hazırlamıştım :) bir de büyük boy resim defteri aldım.



Ve sonuç  muhteşem :) Anne - Baba biz daha meraklıydık arada minik karalamalar yaptık ama sonra geri çekildik. Almina çok uzun süredir zaten kalemlerime göz koymuştu. Yazı tahtası da onu artık pek çekmiyordu. O yüzden bu boya kalemleri onu çok mutlu etti. İlk sanat eserlerini vermeye başladı. Hiç birine kıyıp atamıyorum. Bir dosya tanzim edip orada saklayacağım. Benim minik ressamım.


4 yorum:

  1. Bu boya kalemlerini ben de çok severim. Almina'ya bol resimli günler dileriz. (Bizimkiler, uçlarını aça aça iyice ufaldı. Ama gene de kıyamıyorum bir köşede saklıyorum.)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel şimdiden kolay gelsin minnoşa. fakat ağzına sokmuyor mu kalemleri? defne halen ne bulursa ağzına götürüyorda. kalın kitaplarını bile ısırıyor bu ara.

    YanıtlaSil
  3. Çok şükür sokmuyor rahattım o konuda. Defne'nin dişleri kaşınıyor ondan sokuyor olabilir mi acaba? Sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...