15 Nisan 2011 Cuma

Haftanın Aktivitesi: Galt Baby Puzzle -Farm-


Şu çiftlik hayvanlarını güzelliğine bakar mısınız? Hele Kuzunun tatlılığına bayılıyorum. Artık puzzle ile tanışma vaktimiz geldi. Kendi adıma söyleyeyim çok severim puzzle yapmasını birkaç 1000'lik yapmışlığım vardır. Hala da gözümü ayıramam. Almina biraz daha büyüyünce birlikte yapacağımız puzzlle'ların hayalini kuruyorum.


Bu puzzle E-Bebek'de dikkatimi çekti. Bu serinin bir de Jungle - Orman- Serisi var. O da çok güzel. Ben kuzulu olan çiftlik temasını almayı tercih ettim. Almina kutuyu açmadan önce büyük bir merakla inceledi.


Daha sonra açtık, yeğenim ile birlikte uzunca bir süre puzzle ile ilgilendiler. Elbette henüz yeni tanışıyor. Zamanla hepsini tamamlayacağından eminim. Zaten bu bir alışma - tanışma evresi.


Almina hayvanların büyük kısımın tanıdı, Favorisi kuzu oldu. Eline kuzuyu alıp "meee" diyerek oynadı. Bu yaş grubu için Doç. Dr. Kürşat Aydın'ın bazı önerilerini yazmıştım geçen hafta. Puzzle da bu önerilerden biriydi. Bu yaş grubundaki bebeklere tavsiye ederiz.

10 yorum:

  1. Bizde sipariş verdik ama henüz gelmedi. Ama sizdede görünce iyi ki sipariş etmişim dedim. sanırım bu gün elimize ılaşır bende merakla bekliyorum bende bu puzzle beğenmiştim kuzu ve at var diye. Almina kuzucuğumda güle güle yapsın puzzele darısı başımıza

    YanıtlaSil
  2. İnşallah hemen gelir de Poyraz'ım oynar :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzelmiş, bayıldım. Renkleri de cıvıl cıvıl. :))

    YanıtlaSil
  4. bizde geçen ay e bebekten almıştık orman serisini. defnede her seferinde döküyor dağıtıyor ortalığa oturuyorz oynamaya göstermeye çalışıyoruz ama o mee möö deyip bütn parçaları tek tek ağzına götürüyor. kalın kartondan yapılmış olsa bile defne ağzında damaklarını kaşırken eritiyor sonrada bana getirip yey yey diyor al diyecek aklısıra. tamamlama girişiminde bulunmadı daha zamanla öğrenecekler sanırım.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. :)) daha erken öğrenecekler ve bize neler edecekler Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Benim kız da bir süredir oynuyor bu yapbozlarla. Parçaları buluyor, yanyana getiriyor ama bir türlü yerleştiremiyor.
    Ben de düz çizgi ile ikiye kesilmiş yapbozlardan aldım. Onları bile tamı tamına birleştiremiyor. Sanırım çok erken henüz.
    Ama en azından hayvanları tanıyor ve 10 hayvanın, 20 parçası arasından örneğin kuzunun 2 parçasını bulabiliyor. Üstelik çok da eğleniyor; daha ne olsun?

    YanıtlaSil
  7. Evet aslında daha çok erken ama az kaldı çözecekler :)

    YanıtlaSil
  8. Biz çok erken başladık yap-boza.Ahşap yap-bozlarla başladık. Baktık ki Can'ın hoşuna gidiyor çoğalttık. Küçük kitap yapboz aldık önce. sonra ELC'nin büyük boy yap-bozlarını aldık 60'lık (çiftlik). İkiye böldük ilk başta. Sonra vahşi orman, dinozorlar derken küçük parçalara geçtik.Sırasıyla favori markalarımız: ELC, Orchards,Educa, Disney. Bizim yap-bozlarımıza da eşlik etmeye başladı. İlgi duyduğunuz bir hobiyi çocuğunuzun da sevmesi insanı mutlu ediyor haliyle :)

    YanıtlaSil
  9. Kesinlikle çok güzel aynı hobiyi paylaşmak umarım Almina da hoşlanır birlikte keyif alırız :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...