8 Nisan 2011 Cuma

Haftanın Aktivitesi : Kürdan - Tuzluk


Artık Almina ile aktivite yapabilecek zamanlara geldik. Bu konu üzerinde düşünür ve kafa yorarken, Montessori Mail Grubumuza bu konu ile ilgili yanlış anımsamıyorsam ilk Sevgili Selcen sordu "Neler yapabiliriz?" diye. Birbirinden güzel fikirler geldi. Biz de şimdi hem gelen önerileri, hem benim düşündüklerimi bir sıraya koyduk başlıyoruz :)

İlk aktivitemiz pek çok blogda rastladığımız kürdan-tuzluk aktivitesi. İnce motor kasların gelişimi için çok güzel bir alıştırma. Almina'nın da müthiş ilgisini çekti. Bu kadar süre ilgileneceğini tahmin etmemiştim. Haftasonunu genelde kürdanlarla geçirdi. Aslında sayı çubukları daha az tehlikeli onlardan alacaktım ama bizim mahalledeki kırtasiyedekiler pek bir adi görünüyordu. Daha kaliteli sayı çubukları bulunca onlarla devam ederiz.

Güzel bir haftasonu diliyorum :)


8 yorum:

  1. ellere bak minicik..kuzucuk bu kuzucuk

    YanıtlaSil
  2. :)) Almina yorumlarını özlemişti teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Deniz'ciğim, bundan sonraki aşamada renkli kapaklı tuzluklara, aynı renkte plastik çubukları atmayı deneyebilirsiniz, kırmızı, mavi,sarı, yeşil.ilk aşamada 2 renkle başlamak yeterli olacaktır.renkli çubukları ben kırtasiyeden almıştım ilkokul için fasulye ve çubuklar vardır ya onlardan;)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekür ederim canım bu güzel fikir için en kısa sürede deneyelim ;) Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. bizde yaptık sonunda.. sayenizde Denizcim Tekrar Tşk. Ederiz öptük sizi kocaman

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş canım sizin de aktiviteniz :)biz de sizi öptük

    YanıtlaSil
  7. Benim kızım 13 aylık, blogunuzu geziyorum bütün her şeye bayılıyorum bayılıyorum ama onun için hepsi çok erken. ne yapılır ki 13 aylık bebek aktivitesi sizce?

    YanıtlaSil
  8. En güzel aktivite onun için Sürpriz Sepet bence:
    http://alminabeyaz.blogspot.com/2010/11/surpriz-sepet-montessori-yontemi-ile.html

    İçindeki objeleri değiştirerek 1.5 yaşına kadar bu şekilde aktivite yapabilirsiniz ayrıca Montessori Süreklilik kutusu var onu da yapabilirsiniz

    http://montessoriegitimi.blogspot.com/2008/07/ekmeceli-sreklilik-kutusu.html
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...