29 Nisan 2011 Cuma

Haftanın Aktivitesi: Renkli Küpler





Almina son bir haftaya kadar renkli küpleri farklı amaçlar için kullanıyordu. İçlerine birşeyler koymak gibi. Benim yaptığım kuleyi de bir saniye içinde yıkıyor ve bundan büyük keyif alıyordu. Ancak bir hafta içinde kuleyi yapmaya ve sonrasında yıkmaya başladı. Önemli olan yapmak elbette. En son fotoğrafta işte yaptım der gibi bir hali var :)

Renkli küpler Playskool'un Renkli Küpleri ve fiyatı ile beni şaşırtmayı başaran bir ürün. 5,99 civarında. Ben KİPA'da 5,45 TL'ye aldım. Çok fonksiyonel. Üst üste sıralanabildiği gibi iç içe , yada renklerine göre de sıralanabilir.

6 yorum:

  1. Aferin Almina'ya ne güzel de yapmış yerim onu :)

    YanıtlaSil
  2. Benim kız boyutlarla ilgili hiçbir oyuncağa ilgi göstermiyor. Belki bu küplerle ilgilenir. Bir de bunalrı deneyelim bakalım...

    YanıtlaSil
  3. Seviyor çocuklar bnları, üstelik başardıkça daha da bağlanıyorlr sanki:)

    YanıtlaSil
  4. katılıyorum başarmak müthiş bir eneji veriyor :) Sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...