4 Nisan 2011 Pazartesi

Haftasonumuz


Haftasonuna Almina fotoğrafta görüldüğü gibi büyük bir keyif ile başladı. Aç Tırtılı'mızı okuduk. Almina gerçi henüz pijamalarını giymeden başladı okumaya :) sonra ben ona yeniden okudum.  Cumartesi günü, güne güzel bir kahvaltı ile başladık.

 Almina'nın kahvaltısı: bahar konulu omlet çalışması :)

Annenin kahvaltısı: Pancake ve kahve


Öğleden sonra 18. Ay doktor kontrolümüz vardı. Almina'nın gelişimi gayet güzel. Boyumuz 84 cm, Kilomuz 11.5. Boyu ortalamanın üzerindeymiş maşallah kurabiyeme. Köpek dişleri de çıkma aşamasına gelmiş, kabarmışlar. Zor çıktıklarını duyuyorum ama umarım güzel bir şekilde bu aşamayı da atlatırız. Almina'nın ara ara ortaya çıkan bir kabızlık sorunu var. Bunu doktorumuza sordum. Elbette sebze ve meyva önerdi. Özellikle armut püresi, her meyvenin kompostusu ve kayısı. Kayısı verdiğimiz zaman düzeliyor ancak bırakınca tekrar başlıyor. Demek ki kayısıyı menümüzden eksik etmeyeceğiz. Doktorumuz yoğundu biraz sıramızı beklemek zorunda kaldık. Almina diğer bekleyen bebekler ile çok ilgilendi. "Bebek" diyip durdu sanki kendi çok büyükmüş gibi. Küçükleri görünce bende Almina'nın o günlerine döndüm. Sonra rahatsız bir çocuk geldi. Sanırım zihinsel özrü vardı yavrum o kadar da tatlıydı ki. İşte insan böyle anlarda anlıyor sağlığın kıymetini. Rabbime şükrettim ve o güzel çocuğa da dua ettim. Allah şifasını versin.

Pazar günümüz ise dinlemek, çamaşır, yemek denkleminde geçti. Hava yağmurlu olduğu için evde kaldık.

Sizin haftasonunuz nasıl geçti? :)

10 yorum:

  1. maşallah kurabiyeye..daha nice sağlıklı aylara..

    YanıtlaSil
  2. Amin cümlemizin evlatlarına...

    YanıtlaSil
  3. ahaha o keyif ne öyle .. bayıldım:)

    YanıtlaSil
  4. :)) keyfine düşkün bir kurabiye

    YanıtlaSil
  5. Aynı şekerim nasıl olsun...yağmur bu haftasonu bizi eve bağladı:)))) Evde misafir kabul ettik bol bol...
    İpek böceği düştü alnını bayağı morarttı ve şişti:((( Cumartesi akşamı evde misafirleri bırakıp hastaneye koştuk!!!Düştüğü için sabaha kadart nöbet tuttuk... işte böyle geçti...:(((

    YanıtlaSil
  6. Serpil'ciğim çok geçmiş olsun çok üzüldüm kıyamam ben güzel kuzuma.

    Umarım önümüzdeki haftasonu güzel olur da dışarı çıkar kuzular

    YanıtlaSil
  7. Ben bu kurabiye'yi keyfine vara vara yerim valla. Maşallah kuzum sanaaaa..

    Bizim hafta sonumuzda yağmurdan dolayı evde (annemlerde) geçti. benim hem cumartesi hem pazar sınavım vardı. Maalesef pek çalışamadığım için fena geçti ama finallerde hallederim umarım. Yaz gelse artık bende kurabiyemi yakından görebilme fırsatı bulsam... Güneşli günler diliyorum herkese, kurabiyemi ve seni kocaman öpüyorum canım Fa'm...

    YanıtlaSil
  8. biz de sizi koskocaman öpüyoruz :))
    Finallarde iyi bir sonuç bekliyorum senden :)

    YanıtlaSil
  9. Maşallah tatlı kurabiyeye :)
    Pancake'e bittim harika görünüyor. Afiyet şeker olsun ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...