18 Nisan 2011 Pazartesi

İyi ki doğdum...


Hayat ne kadar hızla akıp geçiyor. Bir sene ne kadar hızlı geçti. Geçen sene kurabiyem henüz 7 aylık bir bebekti. Bugün 19 aylık oldu ben de yeni bir yaşıma daha girdim.
Dün Sevgili Füsun'un güzel kızı Defne'nin doğumgünü partisine gittik. Akşam da aşkım pasta ve hediye almış kurabiyem ile bana minik bir parti düzenlediler. En sevdiğim limonlu cheesecake'i kurabiyem ile üfledik bir güzel yedik. Hediyelerimi açtık. Baba - kız bana çok güzel bir bluz ve pantolon almışlar. Cumartesi günü de Bursa'ya gitmiştik aşkımla. Almina'yı götüremedik hava epey serindi. Haftasonumuz yorucu ve dolu dolu geçti.

İyi ki doğdum, iyi ki Tolga ile evlendim, iyi ki Almina'nın annesi oldum. Çok mutluyum... 

14 yorum:

  1. Nice nice mutlu ve sağlıklı yıllara... Anne kız ne kadar tatlı görünüyorsunuz

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Sevgili Umur :)

    YanıtlaSil
  3. daha nice nice mutlu yıllara..tüm sevdiklerinle ve seni sevenlerle..

    YanıtlaSil
  4. Sağlıkla, mutlulukla daha nice nice doğum günlerineee

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler Sevgili Nihal :)

    YanıtlaSil
  6. tüm sevdiklerinle beraber nice senelere...

    YanıtlaSil
  7. Doğum günün kutlu olsun. İyi ki doğdun, iyi varsın.

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederim Sevgili Zeynep :))

    YanıtlaSil
  9. Doğum günün kutlu olsun. Nice güzel, sağlıklı ve mutlu yılların olsun inşallah en başta ailen ve tüm sevdiklerinle beraber..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...