28 Nisan 2011 Perşembe

Almina'dan Anekdotlar 7: Almina'nın Nenesi



Nisan ayında hep Agatha Christie kitabı okudum. Her yerde onun kitapları vardı. Almina kitapları çok seviyor, şimdiye kadar hiç bir kitabımızı yırtmadı. Benim kitaplarımı da alıp okur, bakar, inceler. Bu ay hep Agatha teyzemizi gördüğü için dün akşam yeni Pepee'yi izlemenin de etkisiyle Agatha Teyzeye "Nene" demesin mi? Ben şaşkın bir halde bakıyorum, Almina Agatha teyzenin resmini gösterip "Nene Nene" diyor. Çok tatlıydı. Benim kızımında favori yazarı ve Nenesi Agatha Christie olacak anlaşılan. Birlikte ana - kız okuruz inşallah.

8 yorum:

  1. Bizim teyzemiz ise onun nenesi doğal olarak :))

    YanıtlaSil
  2. Güzelmiş bu :)) Agatha Nene :)))

    YanıtlaSil
  3. Sahiden nineye benziyor Agatha. Acep duysa ne derdi. Çok güldürdün beni tatlı prenses

    YanıtlaSil
  4. Benim tatlı Almina'm yerim senin dillerini ben... Valla okuduğumdan beri gülüyorum...Ben ona birde ecnebi dede buldum Deniz, Tolkien'e de dedelik pek yakışır değilmi :)

    YanıtlaSil
  5. Oyy tatlım benim ya :) Kitaplara olan sevgisi ne güzel, o da bizim gibi sıkı bir Christie sever olucak şimdiden sahiplendiğine bakılırsa.

    YanıtlaSil
  6. Canım Serap kesinlikle şahane bir dede bulmuşsun Tolkien dede çok sevdim bunu :) çok öperim sizi

    Canım Biblio inşallah ileride üçümüz Agatha haftası yaparız ne dersin güzel olmaz mı ? Sevgiler canım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...