7 Nisan 2011 Perşembe

Postcrossing


-Hollanda-

Ha bugün ha yarın derken nihayet yazabiliyorum. Postcrossing 'i. Bilenler bilir şahane bir kart değişim sistemidir Postcrossing. Aralık ayının son günlerinde üye oldum ve sanırım 2010 yılında yaptığım en iyi şeylerden biri. Herşey Almina için dünyanın çeşitli yerlerinden kartlar gelse, ona ileride o ülkeleri anlatsam diye düşünürken "Ya böyle bir site vardı" diye başladı. Hemen üye oldum. Profilimi oluşturdum ve adres talep ettim. Gelen adreslere kartlarımı yolladım. Önce benim kartlarım bir bir ulaşmaya başladı sonra bir gün bir baktım masamda Almanya'dan bir kart. İlk kartımızı almış olduk. Sistem çok başarılı ve sağlam işliyor. Kartınıza bir ID no veriliyor. Bunu kartın arkasına yazıyorsunuz ve alan kişi bunu sisteme giriyor. Böylece siz sıralamaya giriyosunuz ve ilk adres talep eden kişiye sizin adresiniz gidiyor. Size gelen karttaki ID no'yu da siz sisteme gidiyorsunuz ve bu sefer size gönderen kişi sıralamaya giriyor. Çok güzel bir sistem. Sevgili Arkadaşlarım Banu ve Tülay'a da bahsettikten sonra onlar da üye oldular ve çok sevdiler.

Ben profilimde Almina'ya hitap edilmesini rica ettim. İleride Almina İngilizce öğrendiği zaman bu kartları ona vereceğim. Bu 4 ayda birbirinden güzel kartlar geldi. Pullar ise şahane. Kartların arkasında ise öyle güzel cümleler var ki. En sık karşılaştığımız cümle "Sevgili Almina ne kadar güzel bir ismin var" :)

Eminim ileride Almina'da mutlu olacaktır bu satırları okuduğunda. Her ulaşan kart ve her gelen kart büyük bir mutluluk veriyor insana. Kartlarımızı daha doğrusu Almina'nın kartlarını detaylı incelemek isterseniz blogumuza bir tık.  




6 yorum:

  1. ÇOK BEĞENDİM BLOĞUDA BEĞENDİM. ya bende yapmak istiyorum ama karasızım. ama çok güzel bir fikir ve yine muhteşemsinn Almina çok şanslı

    YanıtlaSil
  2. Canım teşekkür ederim :) bence yap derim çok keyifli sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ne zamandır düşündüğüm ama ertelediğim birşeydi bu. Gaza geldim, ben de Ekin için hemen katılacağım :)

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Berna gerçekten çok keyifli Ekin için çok güzel bir hediye olacaktır Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Öncelikle blogunuzun takipçisiyim.Bu fikir çok hoşuma gitti.Bende hemen faaliyete geçtim...Paylaşımlarnız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. Çok mutlu oldum ben de teşekkür ederim bu güzel yorum için happy postcrossing :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...